Психолінгвістичні аспекти навчання іноземної мови дорослої аудиторії

Authors

  • Ю.М. Крилова-Грек

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Keywords:

психолінгвістичні аспекти навчання іноземної мови, доросла аудиторія, сучасна методика навчання іноземної мови.

Abstract

У статті мова іде про особливості навчання іноземної мови
дорослої аудиторії. Автором висвітлюються психологічні, педа
гогічні та психолінгвістичні підходи у навчанні. Зокрема, увага
загострюється на недоліках сучасних методик навчання іноземної
мови та шляхах їх подолання. Автор висуває постулати, врахування
яких, на його думку, може значно підвищити рівень викладання
іноземної мови для дорослої аудиторії

References

Артемов В.А. Психология обучения иностранным

языкам. – М., 1966.

Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения

говорению на иностранном языке. – М.: Просве

щение,1985. – 160 с.

Ласер Ж. Реалии французской культуры на уроках

французского языка //Лингвострановедческий аспект

преподавания русского языка иностранцам / Ред.

Е.М. Верещагин, В.Г. Костомаров. – М., 1974. – С. 218.

Роджерс К., Фрейберг Д. Свобода учиться. – М.: Смысл,

– 527 с.

http://ec.europa.eu/education/languages/languages of

europe/doc137_en.htm

http://www.multikulti.ru/Strategy/info/Strategy_

info_234.html

How to Cite

Крилова-Грек, Ю. (2019). Психолінгвістичні аспекти навчання іноземної мови дорослої аудиторії. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p