МУЗИЧНІ ПОКАЗНИКИ ІСТОРИЧНОЇ ПРОЦЕСУАЛЬНОСТІ В ПАРАЛЕЛІЗМАХ РОЗВИТКУ КИТАЮ ТА ЄВРОПИ

Автор(и)

  • Liu Bingqiang доктор мистецтвознавства, професор, проректор консерваторії університету в Тянь Шань, China

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2016.138511

Ключові слова:

музична генеза історичного знання, паралелізми розвитку Китаю та Європи, новий зв’язок – смисловий недетермінований зв’язок, історична процесуальність, історичний континуум

Анотація

Мета роботи. Виявлення музичних ознак історичного знання у зв’язку з реаліями хронологічних паралелізмів музичного розвитку Китаю та Європи Середньовіччя і Нового часу. Методологічною основою є уявлення про дух епохи, висунуте Г. Гегелем і розвинуте в концепції Ренесансу А.Лосєвим. Наукова новизна роботи визначається тим, що вперше вказана синхроніка культурних перетворень розвитку Китаю і Європи, при тому, що історично виключалася взаємодія і взаємовплив. Висновки. Виявлено «новий зв’язок» (за К. Юнгом) – «смисловий недетермінований зв’язок», який дає змогу усвідомити закономірний характер співпадінь в історії музичної культури Китаю та Європи. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення