КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ВБУДОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Автор(и)

  • Andriі Kulyk старший викладач кафедри дизайну середовища Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2017.138651

Ключові слова:

місто, торгівля, будівля, вбудовані підприємства обслуговування, майстерня

Анотація

Мета – проаналізувати прототипи вбудованих підприємств обслуговування з акцентуацією уваги на чинниках їх виникнення, поступової композиційної трансформації та важливості для суспільного побутування. Методологія дослідження. Для реалізації мети дослідження, зокрема з’ясування умов, які передували сучасним рішенням вбудованих підприємств у хронологічній послідовності, використовувався культурно-історичний підхід. Також автор послуговувався методологією мистецтвознавчого підходу, який дав змогу виявити характерні особ- ливості, які почасти визначили дизайн сучасних вбудованих підприємств обслуговування. Наукова новизна. Комплексно проаналізовано різноманітні чинники та умови, які впливали на організацію архітектурного середо- вища підприємств обслуговування, розташованих на перших поверхах житлових будинків. Вивчення історії таких підприємств дає змогу виявити основні передумови, які впливають на розвиток підприємств обслуговування та передбачити спрямування їхнього розвитку надалі. Висновки. Причинами виникнення та трансформації підпри- ємств обслуговування, розташованих на перших поверхах житлових будинків, є активний розвиток торгівлі, збі- льшення міст та чисельності їх населення, що, у свою чергу, призвело до розширення соціально-побутових по- треб та зручного розташування підприємств обслуговування поблизу місць проживання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-10

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення