The online application of the selection the optimal advertising messages

Authors

  • И. Н. Егорова Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000, Ukraine
  • О. С. Мамина Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1671

Keywords:

The advertising market, navigation and interface

Abstract

Article is devoted the investigation of the advertising market and the developing of recommendations for selecting the optimal advertising appeal.  The result of work is software implementation which allows the user to select the optimal type of advertising and gives an advice on its development and use

Author Biographies

И. Н. Егорова, Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра инженерной и компьютерной графики

О. С. Мамина, Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000

Кафедра инженерной и компьютерной графики

References

  1. Вартанова Е. Л. Медиаэкономика зарубежных стран. Учебное пособие [Текст] / Е. Л. Вартанова.– М.: Аспект Пресс, 2003.– 345 с.
  2. Реклама: принципы и практика [Текст] / Пер. с англ. Под ред. Г. Божук - СПб.:Питер, 2003.-800 с.
  3. Хольцшлаг М., Языки HTML и CSS для создания Web-сайтов [Текст] / М. Хольцшлаг, Е. Молли.– Изд-во «Триумф», 2007.– 304 с.

How to Cite

Егорова, И. Н., & Мамина, О. С. (2012). The online application of the selection the optimal advertising messages. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(9(51), 26–28. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1671

Issue

Section

Information and controlling system