Интерактивное приложение по выбору оптимального рекламного обращения

Автор(и)

  • И. Н. Егорова Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000, Україна
  • О. С. Мамина Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1671

Ключові слова:

Pинок реклами, навігація, інтерфейс

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ринку реклами та розробці рекомендацій з вибору оптимального рекламного звернення. Розроблено програмне забезпечення, що дозволяє користувачеві здійснити вибір оптимального виду реклами та надає рекомендації з її створення і застосування

Біографії авторів

И. Н. Егорова, Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра инженерной и компьютерной графики

О. С. Мамина, Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000

Кафедра инженерной и компьютерной графики

Посилання

  1. Вартанова Е. Л. Медиаэкономика зарубежных стран. Учебное пособие [Текст] / Е. Л. Вартанова.– М.: Аспект Пресс, 2003.– 345 с.
  2. Реклама: принципы и практика [Текст] / Пер. с англ. Под ред. Г. Божук - СПб.:Питер, 2003.-800 с.
  3. Хольцшлаг М., Языки HTML и CSS для создания Web-сайтов [Текст] / М. Хольцшлаг, Е. Молли.– Изд-во «Триумф», 2007.– 304 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Егорова, И. Н., & Мамина, О. С. (2012). Интерактивное приложение по выбору оптимального рекламного обращения. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(9(51), 26–28. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1671

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи