The technique of creating a corporate style

Authors

  • Андрей Валерьевич Бизюк Харьковский национальный университет радиоэлектроники пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine
  • Дарья Олеговна Виткаленко Харьковский национальный университет радиоэлектроники пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2458

Keywords:

Сorporate style, originality, layout

Abstract

In the article the basic principles of construction and development of corporate identity are considered. The basic requirements for the preparation of the original layout, principles of design and graphic design fundamentals corporate identity are offered

Author Biographies

Андрей Валерьевич Бизюк, Харьковский национальный университет радиоэлектроники пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 61166

Доцент

Кафедра инженерной и компьютерной графики

Дарья Олеговна Виткаленко, Харьковский национальный университет радиоэлектроники пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 61166

Магистр

Кафедра инженерной и компьютерной графики

References

  1. Донно О'Квин. Допечатная подготовка. Руководство дизайнера [текст].- Москва 2001.- 452c.
  2. Добробабенко Н.С. Фирменный стиль: принципы разработки [текст]. - М: Инфра-М., 1999.- 413c.
  3. Гольман И.А. Рекламная деятельность: Планирование. Технологии. Организация [текст]. – М.: Гелла-принт, 2002. – 400 с.

How to Cite

Бизюк, А. В., & Виткаленко, Д. О. (2012). The technique of creating a corporate style. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(49), 31–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2458

Issue

Section

Information and controlling system