Методика создания корпоративного стиля
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2458Ключові слова:
Фірмовий стиль, оригінальність, оригінал-макетАнотація
У статті розглянуті основні принципи побудови та розробки фірмового стилю компанії. Запропоновано основні вимоги до підготовки оригінал макета, принципи проектування та розробки графічної основи фірмового стилю компаніїПосилання
- Донно О'Квин. Допечатная подготовка. Руководство дизайнера [текст].- Москва 2001.- 452c.
- Добробабенко Н.С. Фирменный стиль: принципы разработки [текст]. - М: Инфра-М., 1999.- 413c.
- Гольман И.А. Рекламная деятельность: Планирование. Технологии. Организация [текст]. – М.: Гелла-принт, 2002. – 400 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Андрей Валерьевич Бизюк, Дарья Олеговна Виткаленко
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.