Improvement of reliability of heavy transport machines by the technological methods

Authors

  • Е.К. Посвятенко Кафедра ремонту, виробництва та матеріалознавства Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine
  • С.О. Кравченко Кафедра «Двигуни внутрішнього згоряння» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine
  • Н.І. Посвятенко Кафедра «Дорожні машини» Національний транспортний університет м. Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2800

Keywords:

discrete hardening, cranked shaft, a resource of the engine.

Abstract

Results of research of process of discrete hardening of pig-iron and steel details of type a cranked shaft of engines of heavy cars are presented. Influence of new technology through a complex of physicomechanical and operational characteristics on increase of a resource of the engine and the car as a whole is shown.

Author Biographies

Е.К. Посвятенко, Кафедра ремонту, виробництва та матеріалознавства Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Доктор технічних наук, професор

С.О. Кравченко, Кафедра «Двигуни внутрішнього згоряння» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат технічних наук, старший науковий співробітник

Н.І. Посвятенко, Кафедра «Дорожні машини» Національний транспортний університет м. Київ

Кандидат технічних наук, доцент

References

  1. Дьяченко, С.С. Исследование ремонтопригодности тепловозного коленчатого вала / С.С. Дьяченко, Б.В. Савченко, В.Г. Гончаров и др. / Локомотив-информ. – 2007. – № 8. – С.16–17.
  2. Канарчук, В.Є. Інженерія поверхні деталей транспортних засобів: сучасний стан і перспективи / В.Є. Канарчук, Е.К. Посвятенко, Л.А. Лопата // Вісник Національного транспортного ун-ту. – К., 2000. – Вип.4. – С. 6–24.
  3. Пути совершенствования методов инженерии поверхности деталей машин / М.И. Черновол, В.М. Корж, Э.К. Посвятенко и др. // Теоретические и технологические основы упрочнения и восстановления изделий машиностроения : Сб. науч. тр. – Минск, 2001. – С.279–282.
  4. Гончаров, В.Г. Повышение износостойкости коленчатых валов форсированных дизелей большой мощности / В.Г. Гончаров, Э.К. Посвятенко, С.С. Дяченко // Резание и инструмент в технологических системах. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2009. – Вып. 77. – С.53–65.
  5. Батюшин, І.Є. Українському тепловозу – повноцінне повторне життя / І.Є. Батюшин, Ю.Ф. Гутаревич, Е.К. Посвятенко // Урядовий кур’єр : газета центральних органів виконавчої влади України, 2 квітня 2010 р. – № 61. – С.20.
  6. Посвятенко, Е.К. Підвищення ресурсу тепловозів на базі технології дискретного зміцнення деталей форсованих дизелів / Е.К. Посвятенко, В.Г. Гончаров, С.С. Дяченко, М.А. Ткачук // Сучасні технології в машинобудуванні: Зб. наук. праць. – Харків : НТУ «ХПІ», 2010. – Вип. 4 – С. 175–187.
  7. Фізична сутність електроіскрового легування / Е.К. Посвятенко, В.І. Шевченко, Л.П. Барилович, О.В. Мельник // Зміцнення деталей машин. – К. : НТУ, 2004. – С. 4–9.
  8. Верхотурова, А.Д. Технология электроискрового легирования металлических поверхностей / А.Д. Верхотурова, И.М. Муха. – Киев : Техника, 1982. – 181 с.

Published

2010-04-06

How to Cite

Посвятенко, Е., Кравченко, С., & Посвятенко, Н. (2010). Improvement of reliability of heavy transport machines by the technological methods. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(45), 63–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2800