Поліпшення надійності важких транспортних машин технологічними методами

Автор(и)

  • Е.К. Посвятенко Кафедра ремонту, виробництва та матеріалознавства Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • С.О. Кравченко Кафедра «Двигуни внутрішнього згоряння» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Н.І. Посвятенко Кафедра «Дорожні машини» Національний транспортний університет м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2800

Ключові слова:

дискретне зміцнення, колінчастий вал, ресурс двигуна.

Анотація

Представлені результати дослідження дискретного зміцнення чавунних та сталевих деталей типу колінчастий вал двигуна важких машин. Показано вплив нової технології через комплекс фізико-механічних і експлуатаційних характеристик на підвищення ресурсу двигуна і машини в цілому.

Біографії авторів

Е.К. Посвятенко, Кафедра ремонту, виробництва та матеріалознавства Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Доктор технічних наук, професор

С.О. Кравченко, Кафедра «Двигуни внутрішнього згоряння» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат технічних наук, старший науковий співробітник

Н.І. Посвятенко, Кафедра «Дорожні машини» Національний транспортний університет м. Київ

Кандидат технічних наук, доцент

Посилання

  1. Дьяченко, С.С. Исследование ремонтопригодности тепловозного коленчатого вала / С.С. Дьяченко, Б.В. Савченко, В.Г. Гончаров и др. / Локомотив-информ. – 2007. – № 8. – С.16–17.
  2. Канарчук, В.Є. Інженерія поверхні деталей транспортних засобів: сучасний стан і перспективи / В.Є. Канарчук, Е.К. Посвятенко, Л.А. Лопата // Вісник Національного транспортного ун-ту. – К., 2000. – Вип.4. – С. 6–24.
  3. Пути совершенствования методов инженерии поверхности деталей машин / М.И. Черновол, В.М. Корж, Э.К. Посвятенко и др. // Теоретические и технологические основы упрочнения и восстановления изделий машиностроения : Сб. науч. тр. – Минск, 2001. – С.279–282.
  4. Гончаров, В.Г. Повышение износостойкости коленчатых валов форсированных дизелей большой мощности / В.Г. Гончаров, Э.К. Посвятенко, С.С. Дяченко // Резание и инструмент в технологических системах. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2009. – Вып. 77. – С.53–65.
  5. Батюшин, І.Є. Українському тепловозу – повноцінне повторне життя / І.Є. Батюшин, Ю.Ф. Гутаревич, Е.К. Посвятенко // Урядовий кур’єр : газета центральних органів виконавчої влади України, 2 квітня 2010 р. – № 61. – С.20.
  6. Посвятенко, Е.К. Підвищення ресурсу тепловозів на базі технології дискретного зміцнення деталей форсованих дизелів / Е.К. Посвятенко, В.Г. Гончаров, С.С. Дяченко, М.А. Ткачук // Сучасні технології в машинобудуванні: Зб. наук. праць. – Харків : НТУ «ХПІ», 2010. – Вип. 4 – С. 175–187.
  7. Фізична сутність електроіскрового легування / Е.К. Посвятенко, В.І. Шевченко, Л.П. Барилович, О.В. Мельник // Зміцнення деталей машин. – К. : НТУ, 2004. – С. 4–9.
  8. Верхотурова, А.Д. Технология электроискрового легирования металлических поверхностей / А.Д. Верхотурова, И.М. Муха. – Киев : Техника, 1982. – 181 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-04-06

Як цитувати

Посвятенко, Е., Кравченко, С., & Посвятенко, Н. (2010). Поліпшення надійності важких транспортних машин технологічними методами. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(45), 63–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2800

Номер

Розділ

Сучасні технології в газотурбобудування