LOGISTIC APPROACH TO THE DEFINITION OF RATIONAL SPHERES OF USE OF DIFFERENT MODE OF TRANSPORT

Authors

  • Юрій Олександрович Давідіч Кафедра транспортних систем і логістики Харківська національна академія міського господарства, Ukraine
  • Марія Володимирівна Ольхова Кафедра транспортних систем і логістики Харківська національна академія міського господарства, Ukraine
  • Євген Іванович Куш Кафедра транспортних систем і логістики Харківська національна академія міського господарства, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3100

Keywords:

automobile and rail transport, defining sphere, system

Abstract

The new criterion function of defining sphere of rational using of the kind of transport on the basis on existing approaches is offered.

Author Biographies

Юрій Олександрович Давідіч, Кафедра транспортних систем і логістики Харківська національна академія міського господарства

Доктор технічних наук, доцент, завідуючий кафедрою

Марія Володимирівна Ольхова, Кафедра транспортних систем і логістики Харківська національна академія міського господарства

Аспірант

Євген Іванович Куш, Кафедра транспортних систем і логістики Харківська національна академія міського господарства

Кандидат технічних наук, доцент

References

  1. Нікітін П.В. Ефективність логістичного управління перевезеннями вантажів в умовах взаємодії різних видів транспорту: Монографія. – К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2008. – 104 с.
  2. Сопоставление издержек разных видов транспорта // Под ред. д-ра экон. наук В.И. Дмитриева и канд. экон. наук П.Н. Шимко. – ИКТП, М.: Транспорт, 1972. – 486 с.
  3. Державний комітет статистики України // Транспорт. Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ – Назва з екрану.
  4. Шафиркин Б.И. Единая транспортная сеть и взаимодействие видов транспорта. – М.: Высшая школа, 1977. – 237 с.
  5. Цветов Ю.М. Теоретические и практические основы организации управления разными видами транспорта и их взаимодействия при перевозке грузов: Дис...д-ра экон. наук: 08.00.05 / Арендный институт комплексных транспортных проблем. – К., 1993. – 53с.
  6. Единая транспортная система. В.Г. Галабурда, В.А. Персианов, А.А. Тимошин и др./ Под ред. В.Г. Галабурды. 2-ое изд. с измен. и дополн. – М.: Транспорт, 2001. – 303 с.
  7. Пономарьова Н.В. Прогнозування вантажопотоків на наземних видах транспорту у міжнародному сполученні. Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / ХНАДУ. – Х., 2007. – 20с.
  8. Тарский И. Фактор времени в транспортном процессе. Пер. с польск. Ч.С. Рачинской. Под ред. д-ра экон. наук Н.Н. Баркова. – М.:Транспорт, 1979. – 308с.
  9. Павленко О.В. Розробка моделі функціонування логістичних ланцюгів транспортного вузла для вибору інтенсивних технологій вантажоруху. Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / ХНАДУ. – Х., 2004. – 14с.
  10. Карпенко О.О. Формування тарифів на змішані перевезення вантажів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / Національний транспортний ун-т. – К., 2007. – 18с. Режим доступу: http://www.nbuv. gov.ua/ard/2007/07poozpv.zip.
  11. Мельниченко О. І. Розробка методів, моделей і алгоритмів організації і управління процесами перевезень вантажів у транспортному комплексі. Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / УТУ. – К., 2000. – 18 с.

Published

2010-09-30

How to Cite

Давідіч, Ю. О., Ольхова, М. В., & Куш, Є. І. (2010). LOGISTIC APPROACH TO THE DEFINITION OF RATIONAL SPHERES OF USE OF DIFFERENT MODE OF TRANSPORT. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(47), 41–43. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3100

Issue

Section

Control systems