Intercommunication of marketing and logistic is in trade

Authors

  • Микола Анатолійович Нефьодов Kharkov National Automobile and Highway University Petrovskogo, 25, Kharkiv, Ukraine, 61002, Ukraine
  • Наталія Василівна Птиця Kharkov National Automobile and Highway University R. Eydemana, 13-A, 132, Kharkiv, Ukraine, 61118, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3303

Keywords:

Logistic, marketing, expenses, 7R, 4P, radius of service, cost of free time

Abstract

The interaction of marceting and logistics has been regarded by analising and comparing their main purposes. The main indices of their interaction have been given. The interaction conflicting parametres have been defined

Author Biographies

Микола Анатолійович Нефьодов, Kharkov National Automobile and Highway University Petrovskogo, 25, Kharkiv, Ukraine, 61002

Candidate of engineerings sciences, associate professor

Department of transportation system and logistics

Наталія Василівна Птиця, Kharkov National Automobile and Highway University R. Eydemana, 13-A, 132, Kharkiv, Ukraine, 61118

Assistant

Department of transportation system and logistics

References

  1. Березин И.С., Маркетинг и исследование рынков.Учебное пособие. - Москва:Русская деловая литература, 1999,416 с.
  2. Нефедов Н.А., Маркетинговые аспекты логистики // Вестник ХГАДТУ. – вып. 8. – Харьков. – 1999. – С. 70-72.
  3. Бауєрсокс Доналд Дж., КлоссДейвид Дж. Логистика: интегрированная цеп поставок. 2-е изд./Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – 640 с.
  4. Уотерс Д. Логістика. Управління ланцюгом постачань: Пер. з англ. – М.: ЮНІТІ – ДАНА, 2003. – 503с

Published

2012-02-01

How to Cite

Нефьодов, М. А., & Птиця, Н. В. (2012). Intercommunication of marketing and logistic is in trade. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3(55), 58–60. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3303

Issue

Section

Control systems