Взаємозв'язок маркетингу і логістики у торгівлі

Автор(и)

  • Микола Анатолійович Нефьодов Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Наталія Василівна Птиця Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Р. Ейдемана 13-А, кв. 132, м. Харків, Україна, 61118, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3303

Ключові слова:

Логістика, маркетинг, витрати, 7R, 4Р, радіус обслуговування, вартість вільного часу

Анотація

Розглядається взаємозв’язок маркетингу і логістики шляхом порівняльного аналізу їх головних цілей. Наведені основні показники взаємодії, виділені конфліктні параметри взаємозв’язку

Біографії авторів

Микола Анатолійович Нефьодов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Наталія Василівна Птиця, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Р. Ейдемана 13-А, кв. 132, м. Харків, Україна, 61118

Асистент

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Березин И.С., Маркетинг и исследование рынков.Учебное пособие. - Москва:Русская деловая литература, 1999,416 с.
  2. Нефедов Н.А., Маркетинговые аспекты логистики // Вестник ХГАДТУ. – вып. 8. – Харьков. – 1999. – С. 70-72.
  3. Бауєрсокс Доналд Дж., КлоссДейвид Дж. Логистика: интегрированная цеп поставок. 2-е изд./Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – 640 с.
  4. Уотерс Д. Логістика. Управління ланцюгом постачань: Пер. з англ. – М.: ЮНІТІ – ДАНА, 2003. – 503с

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-01

Як цитувати

Нефьодов, М. А., & Птиця, Н. В. (2012). Взаємозв’язок маркетингу і логістики у торгівлі. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3(55), 58–60. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3303

Номер

Розділ

Системи управління