The research of the project management system on the creation of the distance automated education
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3675Keywords:
Distance education, training, optimal control algorithmsAbstract
The analysis of the current state of the lifelong learning organization has been carried out. The methods, models and algorithms of the optimal control system of the professional development have been shownReferences
- Квасова Л.В. Методика оптимизации структуры и содержания дополнительного профессионального образования на внутрифирменном уровне: монография. - Воронеж: ВГТУ, 2005. - 103 с.
- Квасова Л.В. Английский язык для специалистов в области компью-терной техники и технологий: учеб. пособие. - Воронеж: ВГТУ, 2005. - 81 с.
- Квасова Л.В. Организация внутрифирменной системы повышения квалификации специалистов: монография - Воронеж: ВГТУ, 2007. - 109 с.
- Квасова Л.В. Рациональный выбор программы подготовки по направлениям системы повышения квалификации персонала фирмы// Системы управления и информационные технологии: научно-технический журнал. – М., 2006. - № 4 (26). - С. 59-61.
- Жуковская З.Д. О концепции непрерывного образования. - М.: Выс-шее образование сегодня, 2007.- № 8. - С. 12-17.
- Вержбицкий В. В. Дистанционное обучение в странах СНГ и Балтии: мониторинг образовательных потребностей и возможностей : аналитический обзор / / Орг. объед. наций по вопросам образования, науки и культуры Москва : Ин-т Юнеско по информ. технологиям в образовании , 2007 - 244 с.
- Бикмухаметов И. Х. Дистанционное обучение : учебное пособие / Федеральное агентство по образованию, Уфимская гос. акад. экономики и сервиса Уфа : Уфимская гос. акад. экономики и сервиса , 2006 - 152 с.
- Васильева Л. С. Мультимедийные учебные курсы и дистанционное обучение : учебное пособие / Сибирский гос. ун-т путей сообщ. Новоси-бирск : Изд-во Сибирского гос. ун-та путей сообщ. , 2006 - 81 с.
- Шабанов А. Г. Дистанционное обучение в системе непрерывного образования: проблемы и перспективы развития / Современная гуманитарная акад. Москва : Изд-во СГУ , 2009 - 283 с.
- Бурмистрова, А. С. Дистанционное обучение : эволюция техноло-гии / Москва : Изд. центр НОУ ИНСОМ , 2006 - 42 с.
- Svensson Lars. Communities of distance education : Doctoral diss. / [Göteborg] , 2002 - VIII, 170 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2014 Денис Юрьевич Зубенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The consolidation and conditions for the transfer of copyright (identification of authorship) is carried out in the License Agreement. In particular, the authors reserve the right to the authorship of their manuscript and transfer the first publication of this work to the journal under the terms of the Creative Commons CC BY license. At the same time, they have the right to conclude on their own additional agreements concerning the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal, but provided that the link to the first publication of the article in this journal is preserved.
A license agreement is a document in which the author warrants that he/she owns all copyright for the work (manuscript, article, etc.).
The authors, signing the License Agreement with TECHNOLOGY CENTER PC, have all rights to the further use of their work, provided that they link to our edition in which the work was published.
According to the terms of the License Agreement, the Publisher TECHNOLOGY CENTER PC does not take away your copyrights and receives permission from the authors to use and dissemination of the publication through the world's scientific resources (own electronic resources, scientometric databases, repositories, libraries, etc.).
In the absence of a signed License Agreement or in the absence of this agreement of identifiers allowing to identify the identity of the author, the editors have no right to work with the manuscript.
It is important to remember that there is another type of agreement between authors and publishers – when copyright is transferred from the authors to the publisher. In this case, the authors lose ownership of their work and may not use it in any way.