Дослідження системи управління проектами по створенню дистанційного автоматизованого навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3675Ключові слова:
Дистанційна освіта, підвищення кваліфікації, алгоритми оптимального управлінняАнотація
Проведено аналіз сучасного стану організації безперервної освіти. Показані методи, моделі та алгоритми оптимального управління системою підвищення кваліфікації фахівцівПосилання
- Квасова Л.В. Методика оптимизации структуры и содержания дополнительного профессионального образования на внутрифирменном уровне: монография. - Воронеж: ВГТУ, 2005. - 103 с.
- Квасова Л.В. Английский язык для специалистов в области компью-терной техники и технологий: учеб. пособие. - Воронеж: ВГТУ, 2005. - 81 с.
- Квасова Л.В. Организация внутрифирменной системы повышения квалификации специалистов: монография - Воронеж: ВГТУ, 2007. - 109 с.
- Квасова Л.В. Рациональный выбор программы подготовки по направлениям системы повышения квалификации персонала фирмы// Системы управления и информационные технологии: научно-технический журнал. – М., 2006. - № 4 (26). - С. 59-61.
- Жуковская З.Д. О концепции непрерывного образования. - М.: Выс-шее образование сегодня, 2007.- № 8. - С. 12-17.
- Вержбицкий В. В. Дистанционное обучение в странах СНГ и Балтии: мониторинг образовательных потребностей и возможностей : аналитический обзор / / Орг. объед. наций по вопросам образования, науки и культуры Москва : Ин-т Юнеско по информ. технологиям в образовании , 2007 - 244 с.
- Бикмухаметов И. Х. Дистанционное обучение : учебное пособие / Федеральное агентство по образованию, Уфимская гос. акад. экономики и сервиса Уфа : Уфимская гос. акад. экономики и сервиса , 2006 - 152 с.
- Васильева Л. С. Мультимедийные учебные курсы и дистанционное обучение : учебное пособие / Сибирский гос. ун-т путей сообщ. Новоси-бирск : Изд-во Сибирского гос. ун-та путей сообщ. , 2006 - 81 с.
- Шабанов А. Г. Дистанционное обучение в системе непрерывного образования: проблемы и перспективы развития / Современная гуманитарная акад. Москва : Изд-во СГУ , 2009 - 283 с.
- Бурмистрова, А. С. Дистанционное обучение : эволюция техноло-гии / Москва : Изд. центр НОУ ИНСОМ , 2006 - 42 с.
- Svensson Lars. Communities of distance education : Doctoral diss. / [Göteborg] , 2002 - VIII, 170 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Денис Юрьевич Зубенко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.






