Вплив технічного стану ходової частини автомобіля-тягача і напівпричепа на паливну економічність автопоїзда
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.115019Ключові слова:
автомобіль-тягач, автопоїзд, напівпричіп, паливна економічність, ходова частина, кути встановлення мостівАнотація
Досліджено кути встановлення осей автомобілів-тягачів та напівпричепів. Визначено вплив перекосу осей на коефіцієнт опору кочення автопоїзда. Оцінено паливну економічність автопоїзда при русі в режимі магістрального їздового циклу на дорозі при зміні коефіцієнту опору кочення. Доведена необхідність перевірки кутів встановлення мостів напівпричепа, як в процесі виготовлення, так і експлуатації автопоїздів
Посилання
- Gelinas, T. (1999). Mis Alignment: The Tire Killer. Fleet Equipment, 18 (2), 20.
- Gelinas, T. (1991). Preventative Suspension Maintenance. Fleet Equipment, 17 (12), 9.
- Kravchenko, P. P., Polyakov, V. M. (2004). Experimental researches of controllability of a road train. Bulletin of the Volodymyr Dahl East-Ukrainian National University, 8 (78), 186–190.
- Kravchenko, O. P., Polyakov, V. М. (2004). Experimental researches of the Effect of Changing the Geometrical Parameters of the Chassis of the Trailing Link on the Safety of the Traffic. Avtoshlyahovyk Ukraine, 50–53.
- Kravchenko, O. P., Polyakov, V. М. (2008). The theory and practice of maintenance of operational reliability of automobile trains. The journal of zhytomyr state technological university. Series: engineering, 2 (45), 37–45.
- Balabin, I. V., Chabunin, I. S., Morozov, S. A., Nadezhdin, V. S. (2012). Status of the problem of selecting the angles of turning axes truck controlled wheels and the rationalization of these parameters. Journal of Automotive Engineers, 4 (75), 24–26.
- Polyakov, V. M., Sharai, S. M., Faychuk, M. I., Pryhodchenko, D. Yu. (2012). Statistical analysis parameters of the vehicle links wheels installation in the conditions of operation. Bulletin of SevNTU. Series: Mechanical Engineering and transport, 135, 205–208.
- Faychuk, M. I. (2011). Experimental research of controllability, stability and maneuverability of a drive train with approximate uncontrolled axles with a displacement. Automobile Road Institute, 1 (12), 59–63.
- Sakhno, V., Poliakov, V., Timkov, O., Kravchenko, O. (2016). Lorry convoy stability taking into account the skew of semitrailer axes. Transport Problems, 11 (3), 69–76. doi: 10.20858/tp.2016.11.3.7
- Elhemly, M. A. E., Fayed, M. A. G. (2011). Simulation of tractor semitrailer manoeuvre at high speed using MATLAB/SIMULINK. International Journal of Heavy Vehicle Systems, 18 (4), 341. doi: 10.1504/ijhvs.2011.043107
- Liu, C. H., Fang, Y., Du, F., Shen, R. W. (2014). Modeling and Movement Simulation of Tractor-Semitrailer. Advanced Materials Research, 998-999, 438–441. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.998-999.438
- Chunhui, L., Zhiwei, G., Rongwei, S. (2015). The Optimal Guaranteed Cost Control of Tractor-semitrailer Steering Stability. International Journal of Control and Automation, 8 (12), 367–374. doi: 10.14257/ijca.2015.8.12.33
- Rusev, R., Ivanov, R., Staneva, G., Kadikyanov, G. (2016). A Study of the Dynamic Parameters Influence over the Behavior of the Two-Section Articulated Vehicle during the Lane Change Manoeuvre. Transport Problems, 11 (1), 29–40. doi: 10.20858/tp.2016.11.1.3
- Service-manual. Available at: https://www.goodyeartrucktires.com/resources/
- Sakhno, V. P., Faychuk, M. I. (2012). Investigation of the state of violations of the running gear of road trains under operating conditions. Science for Education, Production, and Economics, 2, 31.
- Motor vehicles. Fuel economy. Test methods: GOST 20306-90 (1991). Мoscow: Publishing Standards, 34.
- Farobin, Ya. E., Shuplyakov, V. S. (1983). Evaluation of the operational characteristics of road trains for international transport. Мoscow: Transport, 200.
- Sakhno, V. P., Korpach, O. A. (2012). A mathematical model for determining the fuel efficiency of a car with engines of different power when performing a city ride cycle. Bulletin of the National Transport University, 25, 193–196.
- Sakhno, V. P., Korpach, O. A. (2013). The refined mathematical model for determination of indicators of fuel economy of a car with engines of various power at the execution of the city ride cycle. Bulletin of the Sevastopol National Technical University. Series: Mechanical Engineering and transport, 142, 48–51.
- Sakhno, V. P., Korpach, O. A., Kuznetsov, R. M., Bodak, V. I. (2016). Improvement of vehicle fuel efficiency by optimization of transmission numbers. International symposium: ISB – INMA TEH’2016. Agricultural and Mechanical Engineering, 771–776.
- Litvinov, A. S., Farobin, Ya. E. (1989). The car: the theory of operational properties. Moscow: Mechanical Engineering, 237.
- Stralis technical description AS440S56T/P (Cursor 13 Euro 4/5) (2006). Industrial Vehicles Corporation, Torino, 21. Available at: http://www.iveco.org/download/IVECO/IVECO%20EURO%204-5/STRALIS%20EURO%204%20PDF/STRALIS%20AS%20EURO%204%20PDF/Tractors%204/AS%20440%20S%2056TP%20(Euro%204).pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Volodymyr Sakhno, Oleksii Korpach, Ihor Murovanyi, Valerii Stelmashchuk, Ruslan Kuznietsov, Vasyl Onyshchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.