Дослідження критерію безпеки від сходження з рейок рейкових екіпажів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.116194Ключові слова:
залізничний екіпаж, сход з рейок, критерій безпеки, кут набігання, гребеневий контактАнотація
Проведено моделювання сходу колеса залізничного екіпажу з рейок на підставі спільного розгляду фрикційного взаємодії з рейками набігаючого і збігаючого коліс колісної пари. Запропоновано оновлений критерій безпеки від сходу з рейок, на 10–50 % нижчий за класичний критерій стійкості Надаля, що робить запропонований критерій більш надійним при оцінці безпеки від сходу залізничних екіпажів з рейок
Посилання
- Ling, L., Dhanasekar, M., Thambiratnam, D. P., Sun, Y. Q. (2016). Lateral impact derailment mechanisms, simulation and analysis. International Journal of Impact Engineering, 94, 36–49. doi: 10.1016/j.ijimpeng.2016.04.001
- Leishman, E. M., Hendry, M. T., Martin, C. D. (2017). Canadian main track derailment trends, 2001 to 2014. Canadian Journal of Civil Engineering, 44 (11), 927–934. doi: 10.1139/cjce-2017-0076
- Railway safety statistics. Eurostat Statistics Explained. Available at: http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Railway_safety_statistics
- Liu, X. (2015). Statistical Temporal Analysis of Freight Train Derailment Rates in the United States. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2476, 119–125. doi: 10.3141/2476-16
- Liu, X. (2017). Statistical Causal Analysis of Freight-Train Derailments in the United States. Journal of Transportation Engineering, Part A: Systems, 143 (2), 04016007. doi: 10.1061/jtepbs.0000014
- Nadal, M. J. (1986). Theorie de la Stabilite des locomotives, Part II: mouvement de lacet. Annales des Mines, 232–255.
- Ishida, H., Matsuo, M. (1999). Safety Criteria for Evaluation of Railway Vehicle Derailment. Quarterly Report of RTRI, 40 (1), 18–25. doi: 10.2219/rtriqr.40.18
- Ishida, H., Miyamoto, T., Maebashi, E., Doi, H., Iida, K., Furukawa, A. (2006). Safety Assessment for Flange Climb Derailment of Trains Running at Low Speeds on Sharp Curves. Quarterly Report of RTRI, 47 (2), 65–71. doi: 10.2219/rtriqr.47.65
- Tkachenko, V. P., Sapronova, S. Yu. (2015). Otsinka stiykosti zaliznychnykh ekipazhiv vid skhodu z reiok. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu imeni Volodymyra Dalia, 1, 266–271.
- Shabana, A. A. (2012). Nadal’s Formula and High Speed Rail Derailments. Journal of Computational and Nonlinear Dynamics, 7 (4), 041003. doi: 10.1115/1.4006730
- Dukkipati, R. (2000). Vehicle Dynamics. Narosa Publishing House, 600.
- Santamaria, J., Vadillo, E. G., Gomez, J. (2009). Influence of creep forces on the risk of derailment of railway vehicles. Vehicle System Dynamics, 47 (9), 721–752. doi: 10.1080/00423110802368817
- Marquis, B., Greif ,R. (2011). Application of Nadal Limit for the Prediction of Wheel Climb Derailment. 2011 Joint Rail Conference. doi: 10.1115/jrc2011-56064
- Ohno, K. (2002). Research and development for eliminating wheelclimb derailment accidents. JR East Technical Review, 2, 46–50.
- Bibel, G. (2012). Train Wreck – the Forensics of Rail Disasters. Baltimore: Hopkins University Press, 368.
- Takai, H., Uchida, M., Muramatsu, H., Ishida, H. (2002). Derailment Safety Evaluation by Analytic Equations. Quarterly Report of RTRI, 43 (3), 119–124. doi: 10.2219/rtriqr.43.119
- Sokol, E. (2010). Vkatyvanie grebnya kolesa na ostrie ostryaka strelochnogo perevoda. Zaliznychnyi transport Ukrainy, 5, 26–30.
- Kardas-Cinal, E. (2009). Comparative study of running safety and ride comfort of railway vehicle. Prace naukowe politechniki warszawskiej, 75–84.
- Iijima, H., Yoshida, H., Suzuki, K., Yasuda, Y. (2014). A Study on the Prevention of Wheel-Climb Derailment at Low Speed Ranges. Quarterly Report of Railway Technical Research Institute, 30, 21–24.
- Zeng, J., Wei, L., Wu, P. (2016). Safety evaluation for railway vehicles using an improved indirect measurement method of wheel-rail forces. Journal of Modern Transportation, 24 (2), 114–123. doi: 10.1007/s40534-016-0107-5
- Myamlin, S., Lingaitis, L. P., Dailydka, S., Vaičiūnas, G., Bogdevičius, M., Bureika, G. (2015). Determination of the dynamic characteristics of freight wagons with various bogie. Transport, 30 (1), 88–92. doi: 10.3846/16484142.2015.1020565
- Miyamoto, М. (1996). Mechanism of derailment phenomena of railway vehicles. Railway. Technical Research Institute, Quarterly Reports, 37 (3), 147–155.
- Molatefi, H., Mazraeh, A. (2016). On the investigation of wheel flange climb derailment mechanism and methods to control it. Journal of theoretical and applied mechanics, 54 (2), 541–550. doi: 10.15632/jtam-pl.54.2.541
- Kardas-Cinal, E. (2015). Selected problems in railway vehicle dynamics related to running safety. Archives of Transport, 31 (3), 37–45. doi: 10.5604/08669546.1146984
- A technical guide on derailments. Government of India ministry of railways (1998). Centre for Advanced Maintenance Technology, 133.
- Burgelman, N., Li, Z., Dollevoet, R. (2016). Effect of the Longitudinal Contact Location on Vehicle Dynamics Simulation. Mathematical Problems in Engineering, 2016, 1–6. doi: 10.1155/2016/1901089
- Costea, D.-M., Gaman, M.-N., Dumitru, G. (2013). Considerations on Tribological Phnenomenons at the Wheel-Rail Contact Level, Specific to the Br 189 Class Locomotives. Annals of the Faculty of Engineering Hunedoara, 11 (4), 181–188.
- Pombo, J. C., Ambrósio, J. A. C. (2007). Application of a wheel–rail contact model to railway dynamics in small radius curved tracks. Multibody System Dynamics, 19 (1-2), 91–114. doi: 10.1007/s11044-007-9094-y
- Golubenko, A., Sapronova, S., Tkachenko, V. (2007). Kinematics of point-to-point contact of wheels with a rails. Transport Problems, 2 (3), 57–61.
- Sapronova, S., Tkachenko, V., Kramar, N., Voron’ko, A. (2008). Regularities of shaping of a wheel profile as a result of deterioration of the rolling surface in exploitation. Transport Problems, 3 (4), 47–54.
- Fomin, O., Kulbovsky, I., Sorochinska, E., Sapronova, S., Bambura, O. (2017). Experimental confirmation of the theory of implementation of the coupled design of center girder of the hopper wagons for iron ore pellets. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (1 (89)), 11–18. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109588
- Tkachenko, V., Sapronova, S., Kulbovskiy, I., Fomin, O. (2017). Research into resistance to the motion of railroad undercarriages related to directing the wheelsets by a rail track. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (89)), 65–72. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109791
- Taturevich, A. A. (2003). Teoreticheskie issledovaniya ustoychivosti podvizhnogo sostava protiv skhoda ot vkatyvaniya grebnya kolesa na rel's. Visnyk DNUZT, 2, 133–137.
- Martland, C., Zhu, Y., Lahrech, Y., Sussman, J. (2001). Risk and Train Control: A Framework for Analysis. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1742, 25–33. doi: 10.3141/1742-04
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Svitlana Sapronova, Viktor Tkachenko, Oleksij Fomin, Viktoria Hatchenko, Sergiy Maliuk

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.






