Багатофакторний аналіз проходження вагоном рейкового транспорту стикової нерівності с урахуванням фаз руху

Автор(и)

  • Vladimir Shpachuk Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-1714-8648
  • Aleksandr Chuprynin Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8757-559X
  • Tatiana Suprun Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-5148-2159
  • Alla Garbuz Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-3795-3142

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121584

Ключові слова:

рухомий склад, чотиривісний вагон, рейкова колія, баластовий шар, стикова нерівність, віддаюча та приймаюча рейки шляху

Анотація

Проведено дослідження особливостей взаємодії чотиривісного вагона та рейкової колії з урахуванням чотирьох фаз руху через стикову нерівність шляху і жорсткості баластового шару. Побудовано механічні моделі транспортного комплексу «вагон – рейкова колія» для кожної фази руху. Чисельним аналізом методом початкових параметрів для кожної фази руху визначено прогини віддаючої та приймаючої рейок шляху на кінці, а також встановлено висоту стику, що виникає між рейками, в залежності від фаз руху й завантаження вагона

Біографії авторів

Vladimir Shpachuk, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідвач кафедри

Кафедра теоретичної і будівельної механіки

Aleksandr Chuprynin, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра теоретичної і будівельної механіки

Tatiana Suprun, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра теоретичної і будівельної механіки

Alla Garbuz, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра теоретичної і будівельної механіки

Посилання

  1. Shpachuk, V. P., Daleka, V. Kh., Kovalenko, A. V. (2005). Stykova dynamika tramvaia. Kharkiv: KhNAMH, 150.
  2. Verigo, M. F., Kogan, A. Ya. (1986). Vzaimodeystvie puti i podvizhnogo sostava. Moscow: Transport, 559.
  3. Lazaryan, V. A. (1964). Dinamika vagonov. Ustoychivost' dvizheniya i kolebaniya. Moscow: Transport, 255.
  4. Shpachuk, V. P., Chuprynin, O. O., Suprun, T. O. (2014). Doslidzhennia vplyvu ekspluatatsiynykh faktoriv na statychni i dynamichni prohyny reikovoi koliyi v zoni stykovoi nerivnosti. Vibratsiyi v tekhnitsi ta tekhnolohiyakh, 4 (76), 100–108.
  5. Vinogradov, B. V. (2015). Ekvivalentnoe chislo tsiklov napryazheniy pri raschete na vynoslivost' otkrytyh zubchatyh peredach barabannyh mel'nits. Naukovyi visnyk NHU, 1, 72–76.
  6. Gursky, V., Kuzio, I. (2016). Strength and durability analysis of a flat spring at vibro-impact loadings. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (83)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2016.79910
  7. Pukach, P. Ya., Kuzio, I. V. (2015). Resonance phenomena in quasi-zero stiffness vibration isolation systems. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 3, 62–67.
  8. Vinogradov, B. V., Fedin, D. O. (2016). The stress state of heavy loaded open gearing with incomplete tooth contact. Scientific Bulletin of National Mining University, 3, 35–40.
  9. Kostovasilis, D., Ntotsios, E., Hussein, M. F. M., Thompson, D. J., Squicciarini, G. (2014). A holistic approach for the design and assessment of railway tracks. Proceedings of the 9th International Conference on Structural Dynamics, EURODYN 2014. Porto, 855–861.
  10. Srihari, P., Azad, D., Sreeramulu, D. (2014). Optimization of rail inserts using finite element analysis. International Journal of Engineering, Science and Technology, 6 (2), 65. doi: 10.4314/ijest.v6i2.5
  11. Noorzaei, J., Thanoon, W. A. M., Yeat, W. F., Pour, P. M., Jaafar, M. S. (2009). Numerical modeling of railway track supporting system using finite-infinite and thin layer elements. IJE Transactions A: Basics, 22 (2), 131–144.
  12. Rose, J. G., Teixeira, P. F., Ridgway, N. E. (2010). Utilisation of Asphalt/Bituminous Layers and Coatings in Railway trackbeds. A Compendium of International Applications. Proceedings of the 2010 Joint Rail Conference. Urbana, Illinois.
  13. Andreatta, A., Theiner, Y., Hofstetter, G., Feix, J. (2013). A Drivable Slab Track Cover System For Railway Tunnels. Advances in Civil and Environmental Engineering, 01 (02), 84–98.
  14. Allan, J. (2012). Soil Mechanics of High Speed Rail Tracks. In Proc. 1st Civil and Environmental Engineering Student. Imperial College London, 206–212.
  15. Shpachuk, V. P., Chuprynin, O. O., Harbuz, A. O., Suprun, T. O. (2016). Rivni statychnoi vzaiemodiyi tramvaia z reikovoiu koliyeiu na chetvertiy fazi prokhodzhennia vahonom stykovoi nerivnosti. Zbirnyk naukovykh prats UkrDUZT, 162, 11–20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-23

Як цитувати

Shpachuk, V., Chuprynin, A., Suprun, T., & Garbuz, A. (2018). Багатофакторний аналіз проходження вагоном рейкового транспорту стикової нерівності с урахуванням фаз руху. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7 (91), 55–61. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121584

Номер

Розділ

Прикладна механіка