Багатофакторний аналіз проходження вагоном рейкового транспорту стикової нерівності с урахуванням фаз руху
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121584Ключові слова:
рухомий склад, чотиривісний вагон, рейкова колія, баластовий шар, стикова нерівність, віддаюча та приймаюча рейки шляхуАнотація
Проведено дослідження особливостей взаємодії чотиривісного вагона та рейкової колії з урахуванням чотирьох фаз руху через стикову нерівність шляху і жорсткості баластового шару. Побудовано механічні моделі транспортного комплексу «вагон – рейкова колія» для кожної фази руху. Чисельним аналізом методом початкових параметрів для кожної фази руху визначено прогини віддаючої та приймаючої рейок шляху на кінці, а також встановлено висоту стику, що виникає між рейками, в залежності від фаз руху й завантаження вагона
Посилання
- Shpachuk, V. P., Daleka, V. Kh., Kovalenko, A. V. (2005). Stykova dynamika tramvaia. Kharkiv: KhNAMH, 150.
- Verigo, M. F., Kogan, A. Ya. (1986). Vzaimodeystvie puti i podvizhnogo sostava. Moscow: Transport, 559.
- Lazaryan, V. A. (1964). Dinamika vagonov. Ustoychivost' dvizheniya i kolebaniya. Moscow: Transport, 255.
- Shpachuk, V. P., Chuprynin, O. O., Suprun, T. O. (2014). Doslidzhennia vplyvu ekspluatatsiynykh faktoriv na statychni i dynamichni prohyny reikovoi koliyi v zoni stykovoi nerivnosti. Vibratsiyi v tekhnitsi ta tekhnolohiyakh, 4 (76), 100–108.
- Vinogradov, B. V. (2015). Ekvivalentnoe chislo tsiklov napryazheniy pri raschete na vynoslivost' otkrytyh zubchatyh peredach barabannyh mel'nits. Naukovyi visnyk NHU, 1, 72–76.
- Gursky, V., Kuzio, I. (2016). Strength and durability analysis of a flat spring at vibro-impact loadings. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (83)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2016.79910
- Pukach, P. Ya., Kuzio, I. V. (2015). Resonance phenomena in quasi-zero stiffness vibration isolation systems. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 3, 62–67.
- Vinogradov, B. V., Fedin, D. O. (2016). The stress state of heavy loaded open gearing with incomplete tooth contact. Scientific Bulletin of National Mining University, 3, 35–40.
- Kostovasilis, D., Ntotsios, E., Hussein, M. F. M., Thompson, D. J., Squicciarini, G. (2014). A holistic approach for the design and assessment of railway tracks. Proceedings of the 9th International Conference on Structural Dynamics, EURODYN 2014. Porto, 855–861.
- Srihari, P., Azad, D., Sreeramulu, D. (2014). Optimization of rail inserts using finite element analysis. International Journal of Engineering, Science and Technology, 6 (2), 65. doi: 10.4314/ijest.v6i2.5
- Noorzaei, J., Thanoon, W. A. M., Yeat, W. F., Pour, P. M., Jaafar, M. S. (2009). Numerical modeling of railway track supporting system using finite-infinite and thin layer elements. IJE Transactions A: Basics, 22 (2), 131–144.
- Rose, J. G., Teixeira, P. F., Ridgway, N. E. (2010). Utilisation of Asphalt/Bituminous Layers and Coatings in Railway trackbeds. A Compendium of International Applications. Proceedings of the 2010 Joint Rail Conference. Urbana, Illinois.
- Andreatta, A., Theiner, Y., Hofstetter, G., Feix, J. (2013). A Drivable Slab Track Cover System For Railway Tunnels. Advances in Civil and Environmental Engineering, 01 (02), 84–98.
- Allan, J. (2012). Soil Mechanics of High Speed Rail Tracks. In Proc. 1st Civil and Environmental Engineering Student. Imperial College London, 206–212.
- Shpachuk, V. P., Chuprynin, O. O., Harbuz, A. O., Suprun, T. O. (2016). Rivni statychnoi vzaiemodiyi tramvaia z reikovoiu koliyeiu na chetvertiy fazi prokhodzhennia vahonom stykovoi nerivnosti. Zbirnyk naukovykh prats UkrDUZT, 162, 11–20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Vladimir Shpachuk, Aleksandr Chuprynin, Tatiana Suprun, Alla Garbuz
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.