Оцінка результативності виробничого процесу підприємства автосервісу

Автор(и)

  • Сергій Миколайович Мастепан Харківський національний автомобільно-дорожній університет м. Харків, Україна, Україна
  • Віктор Степанович Кузьмін Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" вул. Кірова, 51, м.Горлівка, 84646, Україна
  • Володимир Володимирович Масло Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1376

Ключові слова:

Pезультативність процесу, показники, оцінка якості

Анотація

На основі аналізу, попереднього досвіду і теоретичних досліджень розроблена модель оцінки результативності виробничого процесу за параметрами прибутковості і рівня використання потужностей виробничої бази підприємства автосервісу. Визначено вимоги та  умови  використання моделі

Біографії авторів

Сергій Миколайович Мастепан, Харківський національний автомобільно-дорожній університет м. Харків, Україна

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра "Технічна експлуатація і автосервіс"

Віктор Степанович Кузьмін, Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" вул. Кірова, 51, м.Горлівка, 84646

Асистент

Кафедра "Технічна експлуатація автомобілів"

Володимир Володимирович Масло, Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет"

Магістр

Посилання

  1. Пеньшин, Н. В. Эффективность и качество как фактор конкурентоспособности услуг на автомобильном транспорте: монография Н. В. Пеньшин ; под науч. ред. В. П. Бычкова. – Тамбов : Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2008. – 224 с.
  2. Волгин, В. В. Автомобильный дилер: практическое пособие по маркетингу и менеджменту сервиса и запасних частей.- М.: Ось-89, 1997-224с.
  3. Кузнецов, Е. С. Управление техническими системами. Учебное пособие/ МАДИ (ТУ). – М.: Моск.автом-дорожн.ин-тут, 1998. – 202 с
  4. Всеобщее Управление качеством: Учебник для вузов / О. П. Глудкин, Н. М. Горбунов, А. И. Гуров, Ю. В. Зорин; Под ред. О. П. Глудкина. – М.: Радио и связь, 1999. – 600 с.: ил.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мастепан, С. М., Кузьмін, В. С., & Масло, В. В. (2011). Оцінка результативності виробничого процесу підприємства автосервісу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3(52), 52–55. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1376

Номер

Розділ

Системи управління