Основні об'єкти маркетингу в проектної діяльності

Автор(и)

  • Світлана Петрівна Онищенко Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса 65011, Україна
  • Тетяна Іванівна Берневек Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса 65011, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14378

Ключові слова:

Маркетинг, проект, продукт проекту, життєвий цикл, стратегічна бізнес-одиниця, товар, задачі

Анотація

У статті ідентифіковані основні види продукту проекту з точки зору бізнес-рівня, що необхідно для визначення специфіки маркетингу проекту. Проаналізовано співвідношення «життєвий цикл товару - проекту-організації» та отримано узагальнене уявлення даного співвідношення. Встановлено, що специфічні завдання маркетингу проекту пов'язані з етапами життєвого циклу проекту і такими областями знань управління проекту, як управління змістом, строками, ризиками, вартістю

Біографії авторів

Світлана Петрівна Онищенко, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса 65011

Доктор економічних наук, доцент,

Завідувач кафедри «Організація митного контролю на транспорті»

Тетяна Іванівна Берневек, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса 65011

Завідувач лабораторією проектування

Кораблебудівельного факультету

Посилання

  1. Алавердян, В.В. Маркетинговые исследования при разработке бизнес-проектов для торговых предприятий и их особенности [Текст] / В. В. Аллавердян / [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.i-con.ru - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
  2. Арчегов, Б. Г. Глоссарий проекта и принятые сокращения [Текст] / Б.Г.Арчегов // [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.clientprav.ru/technology/glossary - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
  3. Гольдштейн Г.Я. Стратегический инновационный менеджмент [Текст] / Г.Я.Гольдштейн. - Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2004.- 267 с.
  4. Значимость различных маркетинговых факторов от развития ЖЦТ [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://managment-study.ru.
  5. Котлер, Ф. Основы маркетинга: пер. с англ. [Текст] / Ф.Котлер. – М.: «Ростинтэр», 2001. – 704 с.
  6. Кучерук, В. Есть только миг между прошлым и будущим: жизненный цикл организации. Инструкция для менеджера среднего звена / В.Кучурук / [Электронный ресурс] / Режим доступа:http://bizentropy.biz - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
  7. Мазур, И.И. Управление проектами [Текст] /И.И. Мазур, В.Д. Шапиро, Н.Г. Ольдерогге / Под общ. ред. И.И. Мазура.— 2-е изд. — М.: Омега-Л, 2004. — 664 с.
  8. Онищенко, С.П. Моделирование процессов организации и функционирования системы маркетинга морских транспортных предприятий [Текст] / С.П.Онищенко – Одесса: Феникс, 2009. – 328 с.
  9. Орр Алан Д. Управление проектами. Руководство по ключевым процессам, моделям и методам [Текст] / Д. Алан Орр. – Балан Бизнес Букс, 2006. – 224 с.
  10. Попов В.Л. Управление инновационными проектами [Текст] / В.Л. Попов. - М.: Инфра-М, 2009. — 336 с.
  11. Простова Н. Вывод нового продукта на рынок / Н.Простова // Управление компанией, № 10 – 2005 [Электронный ресурс] / Режим доступа:. http://www.marketing.spb.ru - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
  12. Руководство к Своду знаний по управлению проектами (Руководство PMBOK®) - 2004. - Project Management Institute, USA . – 388 p.
  13. Товб А.С. Управление проектами: стандарты, методы, опыт [Текст] / А.С.Товб, Г.Л.Ципес. – М.: Олимп-Бизнес, 2005. – 240 с.
  14. Allaverdyan, V.V. (2013) Marketing research in the development of business projects for retailers and their features / [electronic resource] / Access mode: http://www.i-con.ru .
  15. Archegov, B.G. (2013) Glossary Project and reduction / [electronic resource] / Access mode: http://www.clientprav.ru/technology/glossary
  16. Goldstein G.Y. (2004) Strategic Innovation Management . TSURE, 267 p.
  17. Importance of various factors on the development of marketing [electronic resource] / Access mode: http://managment-study.ru
  18. Kotler, F. (2001) Principles of Marketing. Rostinter, 704 p.
  19. Kucheruk, B. (2013) There is only a moment between past and future: the life cycle of the organization. Instruction for middle management / [electronic resource] / Access mode: http://bizentropy.biz
  20. Mazur, I.I. ,Shapiro V., Olderogge N. (2004) Project Management. Moscow, Omega, 664 p.
  21. Onyshchenko S.P. (2009) Modeling the processes of the organization and functioning of the marketing of marine transportation companies .Odessa: Phoenix, 328 p.
  22. Alan D. Orr (2006) Project Management. Guidance on key processes, models and methods . Balan Business Books. – 224 p.
  23. Popov V.L.(2009) Innovative project management. Moscow, INFRA-M, 336 p..
  24. Prostova H.(2005) Conclusion of a new product to market .Company Management, № 10 [electronic resource] / Access mode: http://www.marketing.spb.ru
  25. Guide to the Body of Knowledge Project Management (Management PMBOK ®) (2004) Project Management Institute, USA, 388 p.
  26. Tovb A.S., Tsipes G.L. (2005) Project management: standards, methods, experience , Moscow: Olimp-Business, 240 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-20

Як цитувати

Онищенко, С. П., & Берневек, Т. І. (2013). Основні об’єкти маркетингу в проектної діяльності. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(63), 8–12. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14378

Номер

Розділ

Інформаційні технології