Основні об'єкти маркетингу в проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14378Ключові слова:
Маркетинг, проект, продукт проекту, життєвий цикл, стратегічна бізнес-одиниця, товар, задачіАнотація
У статті ідентифіковані основні види продукту проекту з точки зору бізнес-рівня, що необхідно для визначення специфіки маркетингу проекту. Проаналізовано співвідношення «життєвий цикл товару - проекту-організації» та отримано узагальнене уявлення даного співвідношення. Встановлено, що специфічні завдання маркетингу проекту пов'язані з етапами життєвого циклу проекту і такими областями знань управління проекту, як управління змістом, строками, ризиками, вартістюПосилання
- Алавердян, В.В. Маркетинговые исследования при разработке бизнес-проектов для торговых предприятий и их особенности [Текст] / В. В. Аллавердян / [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.i-con.ru - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
- Арчегов, Б. Г. Глоссарий проекта и принятые сокращения [Текст] / Б.Г.Арчегов // [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.clientprav.ru/technology/glossary - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
- Гольдштейн Г.Я. Стратегический инновационный менеджмент [Текст] / Г.Я.Гольдштейн. - Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2004.- 267 с.
- Значимость различных маркетинговых факторов от развития ЖЦТ [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://managment-study.ru.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга: пер. с англ. [Текст] / Ф.Котлер. – М.: «Ростинтэр», 2001. – 704 с.
- Кучерук, В. Есть только миг между прошлым и будущим: жизненный цикл организации. Инструкция для менеджера среднего звена / В.Кучурук / [Электронный ресурс] / Режим доступа:http://bizentropy.biz - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
- Мазур, И.И. Управление проектами [Текст] /И.И. Мазур, В.Д. Шапиро, Н.Г. Ольдерогге / Под общ. ред. И.И. Мазура.— 2-е изд. — М.: Омега-Л, 2004. — 664 с.
- Онищенко, С.П. Моделирование процессов организации и функционирования системы маркетинга морских транспортных предприятий [Текст] / С.П.Онищенко – Одесса: Феникс, 2009. – 328 с.
- Орр Алан Д. Управление проектами. Руководство по ключевым процессам, моделям и методам [Текст] / Д. Алан Орр. – Балан Бизнес Букс, 2006. – 224 с.
- Попов В.Л. Управление инновационными проектами [Текст] / В.Л. Попов. - М.: Инфра-М, 2009. — 336 с.
- Простова Н. Вывод нового продукта на рынок / Н.Простова // Управление компанией, № 10 – 2005 [Электронный ресурс] / Режим доступа:. http://www.marketing.spb.ru - 10.04.2013г. – загл. с экрана.
- Руководство к Своду знаний по управлению проектами (Руководство PMBOK®) - 2004. - Project Management Institute, USA . – 388 p.
- Товб А.С. Управление проектами: стандарты, методы, опыт [Текст] / А.С.Товб, Г.Л.Ципес. – М.: Олимп-Бизнес, 2005. – 240 с.
- Allaverdyan, V.V. (2013) Marketing research in the development of business projects for retailers and their features / [electronic resource] / Access mode: http://www.i-con.ru .
- Archegov, B.G. (2013) Glossary Project and reduction / [electronic resource] / Access mode: http://www.clientprav.ru/technology/glossary
- Goldstein G.Y. (2004) Strategic Innovation Management . TSURE, 267 p.
- Importance of various factors on the development of marketing [electronic resource] / Access mode: http://managment-study.ru
- Kotler, F. (2001) Principles of Marketing. Rostinter, 704 p.
- Kucheruk, B. (2013) There is only a moment between past and future: the life cycle of the organization. Instruction for middle management / [electronic resource] / Access mode: http://bizentropy.biz
- Mazur, I.I. ,Shapiro V., Olderogge N. (2004) Project Management. Moscow, Omega, 664 p.
- Onyshchenko S.P. (2009) Modeling the processes of the organization and functioning of the marketing of marine transportation companies .Odessa: Phoenix, 328 p.
- Alan D. Orr (2006) Project Management. Guidance on key processes, models and methods . Balan Business Books. – 224 p.
- Popov V.L.(2009) Innovative project management. Moscow, INFRA-M, 336 p..
- Prostova H.(2005) Conclusion of a new product to market .Company Management, № 10 [electronic resource] / Access mode: http://www.marketing.spb.ru
- Guide to the Body of Knowledge Project Management (Management PMBOK ®) (2004) Project Management Institute, USA, 388 p.
- Tovb A.S., Tsipes G.L. (2005) Project management: standards, methods, experience , Moscow: Olimp-Business, 240 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Петрівна Онищенко, Тетяна Іванівна Берневек
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.