Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14449Ключові слова:
Онлайн-спільнота, віртуальна спільнота, маркетинг, маркетингові комунікації, трудозатрати, структура затрат, оптимізація затрат, моделювання процесівАнотація
Досліджено структуру затрат підприємства на здійснення маркетингових комунікацій в онлайн-спільнотах. Запропоновано математичну модель для оптимізації розподілу представників підприємства між сайтами онлайн-спільнот, яка дозволяє мінімізувати затрати на діяльність маркетологів у віртуальних спільнотахПосилання
- Буренина, Т. А. Маркетинг на базе Интернет-технологий [Текст] / Т.А. Буренина – М.: Благовест. – 2005. – 152с.
- Вебер, Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения в Сети [Текст] / Л.Вебер. – М.: Манн, Иванов и Фербер. – 2010. – 320с.
- Гуров, Ф. Продвижение бизнеса в Интернет. Все о PR и рекламе в Сети [Текст] / Ф. Гуров – М.: Вершина. – 2009. – 152с.
- Райт, Д. Блог-маркетинг. Новый революционный путь увеличения продаж, усиления потенциала бренда и достижения выдающихся результатов в бизнесе [Текст] / Д. Райт. – М.: Эксмо. – 2008. – 272с.
- Ших, К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – М.: Манн, Иванов и Фербер. – 2010. – 304с.
- Ашарапова, Е.В. Связи с общественностью в среде Веб 2.0 [Текст] / Е.В. Ашарапова. // Маркетинговые коммуникации. – 2008. – №3.
- Сидоров, И.Н. Эффективность интернет-маркетинга и ее оценка [Текст] / И.Н. Сидоров. // Интернет-маркетинг. – 2009. – №3.
- Яхнеева, И.В. Метрики успеха: как правильно оценивать результативность интернет-маркетинга. Методы измерения эффективности маркетинговых мероприятий [Текст] / И.В. Яхнеева, М.А. Подоляк. // Интернет-маркетинг. – 2009. – №3.
- Скотт, Д.М. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем [Текст] / Д.М. Скотт – М.: Альпина Паблишер. – 2013. – 352с.
- Пелещишин, О.П. Облік та аналіз інформаційного наповнення онлайн-спільнот [Текст] / О.П. Пелещишин // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2013. – № 1/2 (61) 2013. – С.32-35.
- Burienina, T.A. (2005). Markietinh na bazie Internet-tekhnolohii [Marketing on Internet-technology baze]. Blagovest, 152.
- Veber, L. (2010). Effektivnyj marketing v Internete. Sotcyalnye sjeti, blogi, Twitter i drugije instrumenty prodvizhenija v Sjeti [Effective Marketing on the Internet. Social networks, blogs, Twitter and other tools to promote the web]. Mann, Ivanov and Ferber, 320.
- Hurov, F. (2010). Prodvizheniie biznesa v Internet. Vso o PR i rieklame v Seti [Promoting your business online. All about PR and advertising on the Web]. Vershyna, 152.
- Rait, D. (2008). Bloh-marketinh. Novyi revoliutsyonnyi put uvielichieniia prodazh, usilieniia potentsyala brenda i dostizheniia vydaiushchikhsia riezultatov v biznesie [Blog Marketing. A revolutionary new way to increase sales, strengthen brand building and achieve outstanding business results]. Eksmo, 272.
- Shih, C. (2010). The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Products, Reach New Audience, and Sell More Stuff. Mann, Ivanov and Ferber, 304.
- Asharapova, E.V. (2008). Sviazi s obshchestviennostiu v sriede Veb 2.0 [Public relations in the environment of the Web 2.0]. Marketing Communications, №3.
- Sіdorov, I.N. (2009). Effiektivnost internet-markietinha i yeio otsenka [The effectiveness of internet marketing and its evaluation]. Internet marketing, №3.
- Jahneeva, I.V. (2009). Mietriki uspekha: kak pravilno otsenivat riezultativnost internet-markietinha. Mietody izmierieniia effiektivnosti marketinhovykh mieropriiatii [Metrics for success: how to evaluate the effectiveness of online marketing. Methods for measuring the effectiveness of marketing activities]. Internet marketing, №3.
- Skott, D.M (2013). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly. Alpina Publisher, 352.
- Peleshchyshyn, O.P. (2013). Oblik ta analiz informatsiinogo napovnennia onlain-spilnot [Accounting and analysis information content of online communities]. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1/2 (61), 32-35.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Оксана Петрівна Пелещишин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.