Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах

Автор(и)

  • Оксана Петрівна Пелещишин Львівський національний університет імені Івана Франка вул. Університетська, 1, м. Львів, Україна, 79000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14449

Ключові слова:

Онлайн-спільнота, віртуальна спільнота, маркетинг, маркетингові комунікації, трудозатрати, структура затрат, оптимізація затрат, моделювання процесів

Анотація

Досліджено структуру затрат підприємства на здійснення маркетингових комунікацій в онлайн-спільнотах. Запропоновано математичну модель для оптимізації розподілу представників підприємства між сайтами онлайн-спільнот, яка дозволяє мінімізувати затрати на діяльність маркетологів у віртуальних спільнотах

Біографія автора

Оксана Петрівна Пелещишин, Львівський національний університет імені Івана Франка вул. Університетська, 1, м. Львів, Україна, 79000

Кафедра математичного моделювання соціально-економічних процесів

Посилання

  1. Буренина, Т. А. Маркетинг на базе Интернет-технологий [Текст] / Т.А. Буренина – М.: Благовест. – 2005. – 152с.
  2. Вебер, Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения в Сети [Текст] / Л.Вебер. – М.: Манн, Иванов и Фербер. – 2010. – 320с.
  3. Гуров, Ф. Продвижение бизнеса в Интернет. Все о PR и рекламе в Сети [Текст] / Ф. Гуров – М.: Вершина. – 2009. – 152с.
  4. Райт, Д. Блог-маркетинг. Новый революционный путь увеличения продаж, усиления потенциала бренда и достижения выдающихся результатов в бизнесе [Текст] / Д. Райт. – М.: Эксмо. – 2008. – 272с.
  5. Ших, К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – М.: Манн, Иванов и Фербер. – 2010. – 304с.
  6. Ашарапова, Е.В. Связи с общественностью в среде Веб 2.0 [Текст] / Е.В. Ашарапова. // Маркетинговые коммуникации. – 2008. – №3.
  7. Сидоров, И.Н. Эффективность интернет-маркетинга и ее оценка [Текст] / И.Н. Сидоров. // Интернет-маркетинг. – 2009. – №3.
  8. Яхнеева, И.В. Метрики успеха: как правильно оценивать результативность интернет-маркетинга. Методы измерения эффективности маркетинговых мероприятий [Текст] / И.В. Яхнеева, М.А. Подоляк. // Интернет-маркетинг. – 2009. – №3.
  9. Скотт, Д.М. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем [Текст] / Д.М. Скотт – М.: Альпина Паблишер. – 2013. – 352с.
  10. Пелещишин, О.П. Облік та аналіз інформаційного наповнення онлайн-спільнот [Текст] / О.П. Пелещишин // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2013. – № 1/2 (61) 2013. – С.32-35.
  11. Burienina, T.A. (2005). Markietinh na bazie Internet-tekhnolohii [Marketing on Internet-technology baze]. Blagovest, 152.
  12. Veber, L. (2010). Effektivnyj marketing v Internete. Sotcyalnye sjeti, blogi, Twitter i drugije instrumenty prodvizhenija v Sjeti [Effective Marketing on the Internet. Social networks, blogs, Twitter and other tools to promote the web]. Mann, Ivanov and Ferber, 320.
  13. Hurov, F. (2010). Prodvizheniie biznesa v Internet. Vso o PR i rieklame v Seti [Promoting your business online. All about PR and advertising on the Web]. Vershyna, 152.
  14. Rait, D. (2008). Bloh-marketinh. Novyi revoliutsyonnyi put uvielichieniia prodazh, usilieniia potentsyala brenda i dostizheniia vydaiushchikhsia riezultatov v biznesie [Blog Marketing. A revolutionary new way to increase sales, strengthen brand building and achieve outstanding business results]. Eksmo, 272.
  15. Shih, C. (2010). The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Products, Reach New Audience, and Sell More Stuff. Mann, Ivanov and Ferber, 304.
  16. Asharapova, E.V. (2008). Sviazi s obshchestviennostiu v sriede Veb 2.0 [Public relations in the environment of the Web 2.0]. Marketing Communications, №3.
  17. Sіdorov, I.N. (2009). Effiektivnost internet-markietinha i yeio otsenka [The effectiveness of internet marketing and its evaluation]. Internet marketing, №3.
  18. Jahneeva, I.V. (2009). Mietriki uspekha: kak pravilno otsenivat riezultativnost internet-markietinha. Mietody izmierieniia effiektivnosti marketinhovykh mieropriiatii [Metrics for success: how to evaluate the effectiveness of online marketing. Methods for measuring the effectiveness of marketing activities]. Internet marketing, №3.
  19. Skott, D.M (2013). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly. Alpina Publisher, 352.
  20. Peleshchyshyn, O.P. (2013). Oblik ta analiz informatsiinogo napovnennia onlain-spilnot [Accounting and analysis information content of online communities]. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1/2 (61), 32-35.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-20

Як цитувати

Пелещишин, О. П. (2013). Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(63), 53–56. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14449

Номер

Розділ

Інформаційні технології