Дослідження засобів комунікації користувачів мережі Інтернет з органами місцевої влади
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14847Ключові слова:
електронне звернення, система опрацювання звернень, виконавець, методи визначення виконавцяАнотація
У статті розглянуто сучасний стан комунікацій громадян з органами місцевої влади. Описано етапи процесу опрацювання звернень громадян та подано проблеми, які можуть при цьому виникати. Для їх вирішення запропоновано використання спеціалізованої системи опрацювання звернень громадян. Описано функції та компоненти цієї системи. Запропоновано методи визначення виконавця для опрацювання електроннихПосилання
- Марковець О. В. Проектування системи опрацювання звернень громадян до органів місцевої влади [Текст] / О.В. Марковець, А.М. Пелещишин, П.І. Жежнич // Комп'ютерні науки та інформаційні технології: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 694. - С.153-161.
- Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства: монографія [Текст] / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак-Максимець, О. В. Марковець// – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 368 с.
- Марковець О.В. Математична модель заявника для систем електронного урядування [Текст] / О.В. Марковець // Інформаційні системи та мережі: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699. - С.154-164.
- Homburg V. Understanding E-Government: Information Systems in Public Administration [Текст] / V. Homburg// - Routledge, 2008. - 144p.
- Downey Ed, Ekstrom Carl D., Jones Matthew A. E-Government Website Development: Future Trends and Strategic Models [Текст] / Ed Downey, Carl D. Ekstrom, Matthew A. Jones// - Information Science Reference, 2010. - 440p.
- Otenyo E. e-Government: The Use of Information and Communication Technologies in Administration [Текст] / Eric E. Otenyo, Nancy S. Lind// - Teneo Press, 2011. - 354p.
- Knapp D. A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the IT Infrastructure Library [Текст] / D. Knapp// - Course Technology, 2009. - 368p.
- White J.D. Managing Information in the Public Sector [Текст] / J.D. White// - M.E. Sharpe, 2007. - 319p.
- Cropf R. Information Communication Technologies and the Virtual Public Sphere: Impacts of Network Structures on Civil Society [Текст] / Robert A. Cropf, William S. Krummenacher// - IGI Global, 2011. - 352p.
- Steinberg R.A. Architecting ITIL [Текст] / R.A. Steinberg// - Trafford Publishing, 2008. - 386p.
- Markovets O. (2011) Design of processing appeals to local authorities. Computer Science and Information Technology: Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 694,153-161.
- Peleshchyshyn А. (2012) The process of managing interactive social communication in the Information Society. Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 368.
- Markovets O.(2011). Mathematical model for the applicant's e-government systems. Information Systems and Networks: Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 699, 154-164.
- Homburg V. (2008) Understanding E-Government: Information Systems in Public Administration. Routledge,144.
- Downey Ed, Ekstrom Carl D., Jones Matthew A. (2010) E-Government Website Development: Future Trends and Strategic Models. Information Science Reference,440.
- Otenyo E. (2011) e-Government: The Use of Information and Communication Technologies in Administration. Teneo Press, 354.
- Knapp D. (2009) A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the IT Infrastructure Library. Course Technology, 368.
- White J.D. (2007) Managing Information in the Public Sector. M.E. Sharpe, 319.
- Cropf R. (2011) Information Communication Technologies and the Virtual Public Sphere: Impacts of Network Structures on Civil Society. IGI Global, 352.
- Steinberg R.A. (2008) Architecting ITIL. Trafford Publishing, 386.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олександр Вікторович Марковець, Роман Орестович Корж, Уляна Борисівна Ярка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.