Дослідження засобів комунікації користувачів мережі Інтернет з органами місцевої влади

Автор(и)

  • Олександр Вікторович Марковець Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Роман Орестович Корж Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Уляна Борисівна Ярка Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14847

Ключові слова:

електронне звернення, система опрацювання звернень, виконавець, методи визначення виконавця

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан комунікацій громадян з органами місцевої влади. Описано етапи процесу опрацювання звернень громадян та подано проблеми, які можуть при цьому виникати. Для їх вирішення запропоновано використання спеціалізованої системи опрацювання звернень громадян. Описано функції та компоненти цієї системи. Запропоновано методи визначення виконавця для опрацювання електронних

Біографії авторів

Олександр Вікторович Марковець, Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Аспірант

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Роман Орестович Корж, Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук

Кафедра електронних засобів інформаційно-комп’ютерних технологій 

Уляна Борисівна Ярка, Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат фізико-математичних наук

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності 

Посилання

  1. Марковець О. В. Проектування системи опрацювання звернень громадян до органів місцевої влади [Текст] / О.В. Марковець, А.М. Пелещишин, П.І. Жежнич // Комп'ютерні науки та інформаційні технології: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 694. - С.153-161.
  2. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства: монографія [Текст] / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак-Максимець, О. В. Марковець// – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 368 с.
  3. Марковець О.В. Математична модель заявника для систем електронного урядування [Текст] / О.В. Марковець // Інформаційні системи та мережі: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699. - С.154-164.
  4. Homburg V. Understanding E-Government: Information Systems in Public Administration [Текст] / V. Homburg// - Routledge, 2008. - 144p.
  5. Downey Ed, Ekstrom Carl D., Jones Matthew A. E-Government Website Development: Future Trends and Strategic Models [Текст] / Ed Downey, Carl D. Ekstrom, Matthew A. Jones// - Information Science Reference, 2010. - 440p.
  6. Otenyo E. e-Government: The Use of Information and Communication Technologies in Administration [Текст] / Eric E. Otenyo, Nancy S. Lind// - Teneo Press, 2011. - 354p.
  7. Knapp D. A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the IT Infrastructure Library [Текст] / D. Knapp// - Course Technology, 2009. - 368p.
  8. White J.D. Managing Information in the Public Sector [Текст] / J.D. White// - M.E. Sharpe, 2007. - 319p.
  9. Cropf R. Information Communication Technologies and the Virtual Public Sphere: Impacts of Network Structures on Civil Society [Текст] / Robert A. Cropf, William S. Krummenacher// - IGI Global, 2011. - 352p.
  10. Steinberg R.A. Architecting ITIL [Текст] / R.A. Steinberg// - Trafford Publishing, 2008. - 386p.
  11. Markovets O. (2011) Design of processing appeals to local authorities. Computer Science and Information Technology: Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 694,153-161.
  12. Peleshchyshyn А. (2012) The process of managing interactive social communication in the Information Society. Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 368.
  13. Markovets O.(2011). Mathematical model for the applicant's e-government systems. Information Systems and Networks: Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 699, 154-164.
  14. Homburg V. (2008) Understanding E-Government: Information Systems in Public Administration. Routledge,144.
  15. Downey Ed, Ekstrom Carl D., Jones Matthew A. (2010) E-Government Website Development: Future Trends and Strategic Models. Information Science Reference,440.
  16. Otenyo E. (2011) e-Government: The Use of Information and Communication Technologies in Administration. Teneo Press, 354.
  17. Knapp D. (2009) A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the IT Infrastructure Library. Course Technology, 368.
  18. White J.D. (2007) Managing Information in the Public Sector. M.E. Sharpe, 319.
  19. Cropf R. (2011) Information Communication Technologies and the Virtual Public Sphere: Impacts of Network Structures on Civil Society. IGI Global, 352.
  20. Steinberg R.A. (2008) Architecting ITIL. Trafford Publishing, 386.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-19

Як цитувати

Марковець, О. В., Корж, Р. О., & Ярка, У. Б. (2013). Дослідження засобів комунікації користувачів мережі Інтернет з органами місцевої влади. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(9(63), 38–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14847

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи