Классифікація систем мобільного навчання

Автор(и)

  • Максим Миколайович Мотін Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м.Київ, 03056, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1878

Ключові слова:

Mобільне навчання, портативні пристрої, електронне навчання, GPRS, GSM

Анотація

Дана узагальнена характеристика систем мобільної дистанційної освіти, визначені його основні переваги і недоліки в контексті використання в цілях навчання. Приведена спроба класифікації систем мобільного навчання

Біографія автора

Максим Миколайович Мотін, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м.Київ, 03056

Аспірант, асистент

Кафедра інформаційно-вимірювальної техніки

Посилання

  1. A. Trifonova, M. Ronchetti. A GENERAL ARCHITECTURE FOR M-LEARNING – Загальна архітектура M-learning
  2. Georgieva, E., A. Smrikarov, T. Georgiev, A General Classification of Mobile Learning Systems, Proceedings of the ComSysTech’2004, June 16-17, 2004, Varna, Bulgaria, pp.IV.14-1-IV.14-6

##submission.downloads##

Як цитувати

Мотін, М. М. (2012). Классифікація систем мобільного навчання. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2(49), 30–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1878

Номер

Розділ

Інформаційні технології