Кооперенція як стратегія функціонування підприємств на ринку інновацій

Автор(и)

  • Наталя Іванівна Чухрай Національний університет “Львівська політехніка”, вул. Ст. Бандери 12, м. Львів, Україна., Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2353

Ключові слова:

Взаємодія ринкових агентів, конкуренція та співробітництво у конкурентному середовищі, стратегія кооперенції

Анотація

Ідентифіковано сучасні зміни, яким підлягає конкуренція на ринку інновацій. Аргументовано суперечливу природу взаємодії учасників інноваційного процесу у вигляді конкуренції та співробітництва у конкурентному середовищі. Доведено доцільність застосування кооперенції як стратегії розвитку на ринку інновацій

Біографія автора

Наталя Іванівна Чухрай, Національний університет “Львівська політехніка”, вул. Ст. Бандери 12, м. Львів, Україна.

Доктор економічних наук, професор.

Завідувач кафедри менеджменту організацій

Посилання

  1. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2-е изд. /Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг / Пер. с англ. Кошевой Н.В. – СПб.: Питер, 2010. – 720 с.
  2. Брун М. Гиперконкуренция: характерные особенности, движущие силы и управление / Манфред Брун // Менеджмент и маркетинг./ Інтернет-ресурс: http://vasilievaa.narod.ru.
  3. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. А.Олійник, P. Скільський. – К.: Основи, 1998.-390 с.
  4. Шнипко О.С. Конкуренція як специфічна форма конфлікту і співіснування суб’єктів ринку / О.С. Шнипко // Економіка і прогнозування. – № 1. – с. 33-44.
  5. Юданов А.Ю. Конкуренція: теорія и практика / А.Ю. Юданов / 3-е узд. испр. и доп. – М.: Гном и Д, 2001. – с. 61-62.
  6. Adner R. Ekosystem innowacji: co może zawieść? // Harvard Business Review Polska. – Wrzesień, 2009. – Стор. 60-72.
  7. Branderburger A.M., Nalebuff B.G. Co-opetition. – N.-Y.: Doubleday, 1996.
  8. Chan Kim W., Mauborgne R. Strategia błękitnego oceanu. – Warswawa: MT Biznes, 2005. –336 S.
  9. Chan Kim W., Mauborgne R. Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych // Zarządzanie innowacją. - Harvard Business Review. – 2007. – S. 7-13.
  10. Moore J.F. The Death of Competition / J.F. Moore. – N.-Y.: Doubleday, 1996.

##submission.downloads##

Як цитувати

Чухрай, Н. І. (2012). Кооперенція як стратегія функціонування підприємств на ринку інновацій. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(5(49), 20–22. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2353

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій