Кооперенція як стратегія функціонування підприємств на ринку інновацій
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2353Ключові слова:
Взаємодія ринкових агентів, конкуренція та співробітництво у конкурентному середовищі, стратегія кооперенціїАнотація
Ідентифіковано сучасні зміни, яким підлягає конкуренція на ринку інновацій. Аргументовано суперечливу природу взаємодії учасників інноваційного процесу у вигляді конкуренції та співробітництва у конкурентному середовищі. Доведено доцільність застосування кооперенції як стратегії розвитку на ринку інноваційПосилання
- Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2-е изд. /Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг / Пер. с англ. Кошевой Н.В. – СПб.: Питер, 2010. – 720 с.
- Брун М. Гиперконкуренция: характерные особенности, движущие силы и управление / Манфред Брун // Менеджмент и маркетинг./ Інтернет-ресурс: http://vasilievaa.narod.ru.
- Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. А.Олійник, P. Скільський. – К.: Основи, 1998.-390 с.
- Шнипко О.С. Конкуренція як специфічна форма конфлікту і співіснування суб’єктів ринку / О.С. Шнипко // Економіка і прогнозування. – № 1. – с. 33-44.
- Юданов А.Ю. Конкуренція: теорія и практика / А.Ю. Юданов / 3-е узд. испр. и доп. – М.: Гном и Д, 2001. – с. 61-62.
- Adner R. Ekosystem innowacji: co może zawieść? // Harvard Business Review Polska. – Wrzesień, 2009. – Стор. 60-72.
- Branderburger A.M., Nalebuff B.G. Co-opetition. – N.-Y.: Doubleday, 1996.
- Chan Kim W., Mauborgne R. Strategia błękitnego oceanu. – Warswawa: MT Biznes, 2005. –336 S.
- Chan Kim W., Mauborgne R. Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych // Zarządzanie innowacją. - Harvard Business Review. – 2007. – S. 7-13.
- Moore J.F. The Death of Competition / J.F. Moore. – N.-Y.: Doubleday, 1996.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Іванівна Чухрай
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.