Додаткові ущільнення транспортних потоків на підходах до регульованого перехрестя

Автор(и)

  • Артем Володимирович Меженков Автомобільно-дорожній інститут ДВНЗ „Донецький національний технічний університет” вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., 84646, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23970

Ключові слова:

потік транспортний, перехрестя, ущільнення додаткове, об’єкт світлофорний, сигнал заборонний

Анотація

У роботі був проведений аналіз змін кількості ущільнень у транспортних потоках на підходах до площі перехрестя зі світлофорним регулюванням за фазами та режимами регулювання продовж доби. Запропоновано ввести кінематичну характеристику ущільнень транспортних потоків на підходах до площі перехрестя зі світлофорним регулюванням на одному рівні, яка враховує безпосередньо кількість ущільнень в транспортних потоках протягом доби.

Біографія автора

Артем Володимирович Меженков, Автомобільно-дорожній інститут ДВНЗ „Донецький національний технічний університет” вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., 84646

Асистент, аспірант

Кафедра Транспортні технології

Посилання

  1. Статистика ДТП в Украине [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://forinsurer.com/news/12/10/10/28285.
  2. Наши дороги Статистика ДТП в Украине за 2013-14 года [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://dtpua.com/stat_dtp.html.
  3. Рябчинский, А. И. Повышение безопасности дорожного движения в городских очагах аварийности республики беларусь [Текст] / А. И. Рябчинский, Д. В. Капский // Вестник ТОГУ. – 2012. – № 3 (26). – С. 91 – 98.
  4. Improving global road safety: Note by the Secretary-General // United Nations General Assembly Norway. – 2011. [Электронный ресурс] / Режим доступа: http: // www.unece.org / fileadmin / DAM / trans / doc / 2011 / wp1 / Improving_Global_Roady_Safety_2011.pdf.
  5. Sinhmar P. Intelligent Traffic Light and Density Control Using IR Sensors and Microcontroller [Text] / P. Sinhmar // International Journal of Advanced Technology & Engineering Research. – 2012. – Vol. 2, Issue 2. – P. 30–35.
  6. Агуреев, И. Е. Исследование алгоритмов светофорного регулирования перекрестка при различных параметрах транспортного потока [Текст] / И. Е. Агуреев, А. Ю. Кретов, И. Ю. Мацур // Известия Тульского Государственного Университета. Технические Науки. – 2013. – № 7-2. – С. 54–59.
  7. Ахмадинуров, М. М. Оптимизация светофорного регулирования с помощью программы моделирования транспортных потоков [Текст] / М. М. Ахмадинуров // Вестник Южно-Уральского Государственного Университета. Серия: Компьютерные Технологии, Управление, Радиоэлектроника. – 2010. – № 22 (198). – С. 78–89.
  8. Mobility Week United Nations Global Road Safety Week [Text] / 6-12 May, 2013. – P. 18–32.
  9. Дудніков, О. М. Формалізація зміни площі конфліктних областей регульованого перехрестя з урахуванням змін інтенсивності взаємодії транспортних потоків [Текст] / О. М. Дудніков, А. В. Меженков // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: Науково-виробничий збірник. – 2012. – № 2 (15). – С. 96–105.
  10. Дрю, Д. Теория транспортных потоков и управление ими [Текст] / Д. Дрю; пер. с англ. – М: Транспорт, 1972. – 424 с.
  11. Вол, М. Анализ транспортных систем [Текст] / М. Вол, Б. Мартин. – М: Транспорт, 1981. – 516 с.
  12. Поліщук, В. П. Теорія транспортного потоку: методи та моделі організації дорожнього руху [Текст]: навч. пос. / В. П. Поліщук, О. П. Дзюба. – К.: Знання України, 2008. – 175 с.
  13. Statistika DTP v Ukraine. Available at: http://forinsurer.com/news/12/10/10/28285.
  14. Nashi dorogi Statistika DTP v Ukraine za 2013-14 goda. Available at: http://dtpua.com/stat_dtp.html.
  15. Ryabchinskiy, A. I., Kapskiy, D. V. (2012). Povyshenie bezopasnosti dorozhnogo dvizheniya v gorodskih ochagah avariynosti respubliki belarus. Vestnik TOGU, 3 (26), 91–98.
  16. United Nations General Assembly Norway (2011). Improving global road safety: Note by the Secretary-General. Available at: http: // www.unece.org / fileadmin / DAM / trans / doc / 2011 / wp1 / Improving_Global_Roady_Safety_2011.pdf.
  17. Sinhmar, P. (2012). Intelligent Traffic Light and Density Control Using IR Sensors and Microcontroller. International Journal of Advanced Technology & Engineering Research, Vol. 2, Issue 2, 30–35.
  18. Agureev, I. E., Kretov, A. U., Macur, I. U. (2013). Issledovanie algoritmov svetofornogo regulirovaniya perekrestka pri razlichnyh parametrah transportnogo potoka. Izvestiya Tulskogo Gosudarstvennogo Universiteta. Tehnicheskie Nauki, 7-2, 54–59.
  19. Ahmadinurov, M. M. (2010). Optimizaciya svetofornogo regulirovaniya s pomoschu programmy modelirovaniya transportnyh potokov. Vestnik Uzhno-Uralskogo Gosudarstvennogo Universiteta. Seriya: Komputernye Tehnologii, Upravlenie, Radioelektronika, 22 (198), 78–89.
  20. Mobility Week United Nations Global Road Safety Week (2013)., 18 – 32.
  21. Dudnіkov, O. M., Mezhenkov, A. V. (2012). Formalіzacіya zmіni ploschі konflіktnih oblastey regulovanogo perehrestya z urahuvannyam zmіn іntensivnostі vzaєmodії transportnih potokіv, 2 (15), 96–105.
  22. Dru, D. (1972). Teoriya transportnyh potokov i upravlenie imi. Transport, 424.
  23. Vol, M., Martin, B. (1981). Analiz transportnyh sistem. Transport, 516.
  24. Polіschuk, V. P., Dzuba, O. P. (2008). Teorіya transportnogo potoku: metodi ta modelі organіzacії dorozhnogo ruhu: navch. Posіb. Znannya Ukraїni, 175.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-22

Як цитувати

Меженков, А. В. (2014). Додаткові ущільнення транспортних потоків на підходах до регульованого перехрестя. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(69), 11–17. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23970

Номер

Розділ

Процеси управління