Розробка маркетингової стратегії на основі інформаційних технологій для малих та середніх підприємств з виробництва батику в Індонезії

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244137

Ключові слова:

сильні та слабкі сторони, можливості та загрози (SWOT analysis), метод аналізу ієрархій, електронна комерція, малі та середні підприємства

Анотація

Під час пандемії влада Індонезії прагне обмежити соціальну та економічну мобільність населення. Одним з напрямків діяльності є онлайн-покупки. Зі змінами у поведінці людей щодо онлайн-покупок малі та середні підприємства зможуть використовувати інформаційні технології при здійсненні онлайн-маркетингу продукції, що продається споживачам. Об'єктом даного дослідження є малі та середні підприємства з виробництва батику в Індонезії. В даний час багато малих та середніх підприємств з виробництва батику використовують онлайн-маркетинг, але він не вважається оптимальним. Існує безліч малих та середніх підприємств з виробництва батику, продажі яких під час пандемії знизилися на 5 %. Тому для підвищення прибутковості малі та середні підприємства з виробництва батику повинні мати можливість збільшувати обсяг продажів за допомогою онлайн-маркетингу. Метою дослідження є визначення внутрішніх та зовнішніх факторів для розробки більш ефективної стратегії поліпшення становища фірми на ринку. У роботі використовуються якісні та кількісні методи. Для підвищення рентабельності використовуваний метод об'єднує метод сильних та слабких сторін, можливостей, загроз (SWOT analysis) і метод аналізу ієрархій. Дані результати знаходяться в контексті стратегії сильних сторін та можливостей, яка включає аналіз потенціалу цифрового маркетингу і розробку інноваційних бізнес-моделей, згідно з якими малі та середні підприємства з виробництва батику повинні розширювати ринок за рахунок онлайн-маркетингу, підвищення якості та креативності при створенні онлайн-контенту. Дослідження показало, що важливою стратегією розвитку бізнесу з виробництва батику є стратегія сильних сторін та можливостей, яка використовує сильні сторони та можливості для підвищення конкурентоспроможності.

Спонсор дослідження

  • This research is fully funded by Ministry of Research and Technology / National Research and Innovation Agency (RISTEK BRIN) Indonesia as part of Hibah Penelitian Terapan Unggulan Perguruan Tinggi (PTUPT) with Contract No. 09/KP/MULTI/LPPM-ITATS/2021

Біографії авторів

Suhartini Suhartini, Institut Teknologi Adhi Tama Surabaya

Master in Industrial Engineering

Department of Industrial Engineering

Nina Aini Mahbubah, Universitas Muhammadiyah Gresik

Doctor of Industrial Engineering

Department of Industrial Engineering

Mochammad Basjir, University Islam Malang

Master in Industrial Engineering

Department of Mechanical Engineering

Посилання

  1. Hånell, S. M., Rovira Nordman, E., Tolstoy, D., Özbek, N. (2019). “It’s a new game out there”: e-commerce in internationalising retail SMEs. International Marketing Review, 37 (3), 515–531. doi: http://doi.org/10.1108/imr-03-2018-0107
  2. Ojala, A., Evers, N., Rialp, A. (2018). Extending the international new venture phenomenon to digital platform providers: A longitudinal case study. Journal of World Business, 53 (5), 725–739. doi: http://doi.org/10.1016/j.jwb.2018.05.001
  3. Tolstoy, D., Jonsson, A., Sharma, D. D. (2016). The Influence of a Retail Firm’s Geographic Scope of Operations on Its International Online Sales. International Journal of Electronic Commerce, 20 (3), 293–318. doi: http://doi.org/10.1080/10864415.2016.1121760
  4. Tajvidi, R., Karami, A. (2021). The effect of social media on firm performance. Computers in Human Behavior, 115, 105174. doi: http://doi.org/10.1016/j.chb.2017.09.026
  5. Crammond, R., Omeihe, K. O., Murray, A., Ledger, K. (2018). Managing knowledge through social media: Modelling an entrepreneurial approach for Scottish SMEs and beyond. Baltic Journal of Management, 13 (3), 303–328. doi: http://doi.org/10.1108/bjm-05-2017-0133
  6. Tajudeen, F. P., Jaafar, N. I., Ainin, S. (2018). Understanding the impact of social media usage among organizations. Information & Management, 55 (3), 308–321. doi: http://doi.org/10.1016/j.im.2017.08.004
  7. D’Adamo, I., Falcone, P. M., Gastaldi, M., Morone, P. (2020). Corrigendum to “RES-T trajectories and an integrated SWOT-AHP analysis for biomethane. Policy implications to support a green revolution in European transport”. Energy Policy, 140. doi: http://doi.org/10.1016/j.enpol.2020.111380
  8. Markovska, N., Taseska, V., Pop-Jordanov, J. (2009). SWOT analyses of the national energy sector for sustainable energy development. Energy, 34 (6), 752–756. doi: http://doi.org/10.1016/j.energy.2009.02.006
  9. Christodoulou, A., Cullinane, K. (2019). Identifying the Main Opportunities and Challenges from the Implementation of a Port Energy Management System: A SWOT/PESTLE Analysis. Sustainability, 11 (21), 6046. doi: http://doi.org/10.3390/su11216046
  10. Polii, G., Kindangen, S. D., Runtulalo, N. (2019). Analysis of SWOT Matrix, Internal and External Factor Evaluation Matrix, CPM, SPACE, and QSPM of Shopee Indonesia. The International Journal of Business & Management, 7 (4), 267–275. doi: http://doi.org/10.24940/theijbm/2019/v7/i4/bm1904-023
  11. Liu, R. (2020). Research on the Export Development of Small and Medium-sized Enterprises Cross-border E-commerce: Based on SWOT analysis. 2020 International Conference on Big Data Economy and Information Management (BDEIM), 112–115. doi: http://doi.org/10.1109/bdeim52318.2020.00035
  12. Thiradathanapattaradecha, T., Chaisricharoen, R., Yooyativong, T. (2017). The strategic planning of e-commerce business to deployment with TOWS matrix by using K-mean and linear regression. 2017 International Conference on Digital Arts, Media and Technology (ICDAMT), 400–406. doi: http://doi.org/10.1109/icdamt.2017.7905001
  13. Duoyan, H. (2021). Research on ZARA Strategy from the Perspective of SWOT Analysis Method. Proceedings of the 2021 6th International Conference on Social Sciences and Economic Development (ICSSED 2021), 201–205. doi: http://doi.org/10.2991/assehr.k.210407.041
  14. Xi, W. (2021). Analysis of Huawei’s International Marketing Strategy Based on the SWOT Analysis. Proceedings – 2nd International Conference on E-Commerce and Internet Technology, ECIT 2021, 151–154. doi: http://doi.org/10.1109/ecit52743.2021.00041
  15. Baker El-Ebiary, Y. A., Aseh, K., Bamansoor, S., Pande, B., Abu-Ulbeh, W., Yusoff, M. H. et. al. (2021). Mobile Commerce and its Apps - Opportunities and Threats in Malaysia. 2021 2nd International Conference on Smart Computing and Electronic Enterprise (ICSCEE), 180–185. doi: http://doi.org/10.1109/icscee50312.2021.9498228
  16. Marlina, E., Purwandari, B. (2019). Strategy for Research Data Management Services in Indonesia. Procedia Computer Science, 161, 788–796. doi: http://doi.org/10.1016/j.procs.2019.11.184
  17. Sin, K. Y., Osman, A., Salahuddin, S. N., Abdullah, S., Lim, Y. J., Sim, C. L. (2016). Relative Advantage and Competitive Pressure towards Implementation of E-commerce: Overview of Small and Medium Enterprises (SMEs). Procedia Economics and Finance, 35, 434–443. doi: http://doi.org/10.1016/s2212-5671(16)00054-x
  18. Mei, L., Zhang, T., Chen, J. (2019). Exploring the effects of inter-firm linkages on SMEs’ open innovation from an ecosystem perspective: An empirical study of Chinese manufacturing SMEs. Technological Forecasting and Social Change, 144, 118–128. doi: http://doi.org/10.1016/j.techfore.2019.04.010
  19. Yoon, Y. L., Yoon, Y., Nam, H., Choi, J. (2021). Buyer-supplier matching in online B2B marketplace: An empirical study of small- and medium-sized enterprises (SMEs). Industrial Marketing Management, 93, 90–100. doi: http://doi.org/10.1016/j.indmarman.2020.12.010
  20. Qalati, S. A., Yuan, L. W., Khan, M. A. S., Anwar, F. (2021). A mediated model on the adoption of social media and SMEs’ performance in developing countries. Technology in Society, 64. doi: http://doi.org/10.1016/j.techsoc.2020.101513
  21. Sabha, S. (2017). SWOT analysis of business or electronic commerce ( E – commerce ) Advanced SWOT Analysis of E-commerce. International Journal of Education and Research, 5 (5), 105–112
  22. Yadav, M. K., Sharma, D. (2014). SWOT Analysis of E-Commerce. Advance in Electronic and Electric Engineering, 4 (6), 663–668.
  23. Tsitsipati, V., Athanasios, C. (2014). SWOT analysis of the truffles market in Greece. British Food Journal, 116 (12), 1976–1997. doi: http://doi.org/10.1108/bfj-12-2012-0293
  24. Kian Chong, W., Shafaghi, M., Woollaston, C., Lui, V. (2010). B2B e‐marketplace: an e‐marketing framework for B2B commerce. Marketing Intelligence & Planning, 28 (3), 310–329. doi: http://doi.org/10.1108/02634501011041444
  25. Büyüközkan, G., Ilıcak, Ö. (2019). Integrated SWOT analysis with multiple preference relations. Kybernetes, 48 (3), 451–470. doi: http://doi.org/10.1108/k-12-2017-0512
  26. Khan, M. I. (2018). Evaluating the strategies of compressed natural gas industry using an integrated SWOT and MCDM approach. Journal of Cleaner Production, 172, 1035–1052. doi: http://doi.org/10.1016/j.jclepro.2017.10.231
  27. Nikolić, Đ., Spasić, J., Živković, Ž., Đorđević, P., Mihajlović, I., Kangas, J. (2015). SWOT – AHP model for prioritzation of strategies of the resort Stara Planina. Serbian Journal of Management, 10 (2), 141–150. doi: http://doi.org/10.5937/sjm10-8928
  28. Thomas, W. R., Ochuodho, T. O., Niman, C. F., Springer, M. T., Agyeman, D. A., Lhotka, L. R. (2021). Stakeholder Perceptions of White Oak Supply in Kentucky: A SWOT-AHP Analysis. Small-Scale Forestry, 20 (2), 279–304. doi: http://doi.org/10.1007/s11842-020-09468-z
  29. Aghasafari, H., Karbasi, A., Mohammadi, H., Calisti, R. (2020). Determination of the best strategies for development of organic farming: A SWOT – Fuzzy Analytic Network Process approach. Journal of Cleaner Production, 277. doi: http://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.124039
  30. Lenis Escobar, A., Rueda López, R., García Guerrero, J. E., Salinas Cuadrado, E. (2020). Design of Strategies for the Implementation and Management of a Complementary Monetary System Using the SWOT-AHP Methodology. Sustainability, 12 (17). doi: http://doi.org/10.3390/su12176849
  31. Cheng, L.-C., Chen, K., Lee, M.-C., Li, K.-M. (2021). User-Defined SWOT analysis – A change mining perspective on user-generated content. Information Processing & Management, 58 (5). doi: http://doi.org/10.1016/j.ipm.2021.102613
  32. Kaymaz, Ç. K., Birinci, S., Kızılkan, Y. (2021). Sustainable development goals assessment of Erzurum province with SWOT-AHP analysis. Environment, Development and Sustainability. doi: http://doi.org/10.1007/s10668-021-01584-w
  33. Li, H., Chen, X., Fang, Y. (2021). The Development Strategy of Home-Based Exercise in China Based on the SWOT-AHP Model. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18 (3). doi: http://doi.org/10.3390/ijerph18031224
  34. Wang, Y., Xu, L., Solangi, Y. A. (2020). Strategic renewable energy resources selection for Pakistan: Based on SWOT-Fuzzy AHP approach. Sustainable Cities and Society, 52. doi: http://doi.org/10.1016/j.scs.2019.101861
  35. Cui, J., Allan, A., Lin, D. (2019). SWOT analysis and development strategies for underground pedestrian systems. Tunnelling and Underground Space Technology, 87, 127–133. doi: http://doi.org/10.1016/j.tust.2018.12.023
  36. Chen, W.-M., Kim, H., Yamaguchi, H. (2014). Renewable energy in eastern Asia: Renewable energy policy review and comparative SWOT analysis for promoting renewable energy in Japan, South Korea, and Taiwan. Energy Policy, 74, 319–329. doi: http://doi.org/10.1016/j.enpol.2014.08.019
  37. Lee, J., Kim, I., Kim, H., Kang, J. (2021). SWOT-AHP analysis of the Korean satellite and space industry: Strategy recommendations for development. Technological Forecasting and Social Change, 164. doi: http://doi.org/10.1016/j.techfore.2020.120515
  38. Solangi, Y. A., Tan, Q., Mirjat, N. H., Ali, S. (2019). Evaluating the strategies for sustainable energy planning in Pakistan: An integrated SWOT-AHP and Fuzzy-TOPSIS approach. Journal of Cleaner Production, 236. doi: http://doi.org/10.1016/j.jclepro.2019.117655

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-28

Як цитувати

Suhartini, S., Mahbubah, N. A., & Basjir, M. . (2021). Розробка маркетингової стратегії на основі інформаційних технологій для малих та середніх підприємств з виробництва батику в Індонезії. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(13 (114), 39–48. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244137

Номер

Розділ

Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології