Методика определения результативности рекламного проекта

Автор(и)

  • Анна Геннадиевна Оборская Кафедра «Управление системами БЖД» Одесский национальный политехнический университет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2528

Ключові слова:

управління проектом, реклама, зовнішні комунікації, оточення проекту, моделі, оцінка ефективності

Анотація

У роботі розроблено метод прогнозування і оцінки ефективності рекламних проектів на стадії планування.

Біографія автора

Анна Геннадиевна Оборская, Кафедра «Управление системами БЖД» Одесский национальный политехнический университет

Ассистент

Посилання

  1. Тернер Дж. Родни. Руководство по проектно-ориентированному управлению [Текст] / Пер. с англ. под общ. ред. Воропаева В.И. — М. : Изд. Дом Гребенникова, 2007. — 552 с.
  2. Кленси К.Дж. Моделирование рынка: как спрогнозировать успех нового продукта [Текст] / Кленси К.Дж., Крейг Питер С., Вольф Марианна Мак Герри; пер. с англ. – М.: Вершина, 2007. – 272 с.
  3. Дойль П. Маркетинговое управление и стратегии [Текст] — СПб.: Питер, 1999. – 672с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Оборская, А. Г. (2012). Методика определения результативности рекламного проекта. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3(43), 32–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2528

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій