Математична модель шуму транспортних потоків

Автор(и)

  • Юлія Сергіївна Шевченко Національний авіаційний університет Інститут екологічної безпеки просп. Космонавта Комарова, 1, 03058, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-2028-8462

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26293

Ключові слова:

шумове забруднення, автомобільний транспорт, макроскопічне моделювання, акустична потужність, транспортні потоки

Анотація

Запропоновано математичну модель оцінювання рівнів шуму, створюваного транспортними потоками на території сучасних міст з урахуванням динаміки руху автомобілів в потоці на ділянці автомобільного шляху. Проведено експериментальну верифікацію розробленої моделі на автомобільних шляхах міст України для різних типів транспортних засобів, інтенсивності транспортних потоків та швидкості руху потоку.

Біографія автора

Юлія Сергіївна Шевченко, Національний авіаційний університет Інститут екологічної безпеки просп. Космонавта Комарова, 1, 03058, Київ

Молодший науковий співробітник

Кафедра безпеки життєдіяльності

Посилання

  1. Didkovs'kyj, V. S., Akymenko, V. Ya., Zaporzhets', O. I. (2001). Osnovy akustychnoi ekolohii [Basics of Acoustic Ecology]. Kirovohrad: Impeks LTD, 2001, 520 p. [in Ukrainian].
  2. Kang, J. (2006). Urban Sound Environment. London: Taylor & Francis, 304. [in English]
  3. Delany, M. E., Harland, D. G., Hood, R. A., Scholes, W. E. (1976). The prediction of noise levels L10 due to road traffic. Journal of Sound and Vibration, 48 (3), 305–325. doi:10.1016/0022-460x(76)90057-2
  4. Calixto, A., Diniz, F. B., Zannin, P. H. (2003). The statistical modeling of road traffic noise in an urban setting. Cities, 20 (1), 23–29. doi:10.1016/s0264-2751(02)00093-8
  5. HAR32TR-040922-DGMR20 Engineering method for road traffic and railway noise after validation and fine-tuning. Written by Renez Nota, Robert Barelds, Dirk van Maercke, agreed by Hans van Leeuwen, Harmonoise WP 3, Technical Report, 2005, 96 р [in English].
  6. Abdel-Rahim, A. (Ed.). (2012). Intelligent Transportation Systems. Rijeka: InTech, 214. doi:10.5772/1355
  7. Can, A., Leclercq, L., Lelong, J., Defrance, J. (2009). Accounting for traffic dynamics improves noise assessment: Experimental evidence. Applied Acoustics, 70 (6), 821–829. doi:10.1016/j.apacoust.2008.09.020
  8. Shevchenko, Y. S. (2010). Analiz formul rozrakhunku efektyvnosti akustychnykh ekraniv na vulytsyakh [Analysis of acoustic screens efficiency calculation formulas in urban environment]. Visnyk National Aviation University, N 4 (45), 94−99 [in Ukrainian].
  9. Shevchenko, Y. S., Berehovyj, O. M., Paraschanov, V. H. (2012). Modeliuvannia vplyvu fasadu budivli na formuvannia zvukovoho polia [Modeling of building façade influence on noise sound formation]. Visnyk NAU, 1 (50), 242–247 [in Ukrainian].
  10. Shevchenko, Yu. S. (2012). Metod kartohrafuvannia shumu vid transportnykh potokiv u suchasnomu misti [Method of noise mapping from traffic flows in modern city].Visnyk NAU, № 4(53) [in Ukrainian].
  11. GOST 20444-85. Shum. Transportniie potoki. Metody izmereniia shumovoi harakteristiki. Available at: http://vsegost.com/Catalog/20/20016.shtml

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-24

Як цитувати

Шевченко, Ю. С. (2014). Математична модель шуму транспортних потоків. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(4(70), 47–51. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26293

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти