Оптимізація мережевої моделі маркетингових досліджень

Автор(и)

  • Н.Б. Івченко Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
  • С.О. Целих Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2637

Ключові слова:

маркетингові дослідження, мережевий графік, резерв часу, критичний шлях, оптимізація

Анотація

Розглядається побудова мережевого графіка маркетингових досліджень, обчислюються ранні та пізні строки здійснення подій матричним способом, визначаються критичний шлях і його довжина. Запропонована ітераційна процедура зменшення довжини критичного шляху за рахунок перерозподілу трудових ресурсів.

Біографії авторів

Н.Б. Івченко, Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки

Кандидат технічних наук, професор

С.О. Целих, Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки

Магістрант

Посилання

  1. Блайт Дж. Основы маркетинга:. – К.: Знання-Прес, 2003. – 493 с.
  2. Джоббер.Д. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ.: Уч. пос. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2000. – 688 с.
  3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Пер. с англ. – Спб.: Питер, 2003.- 800 с.
  4. Івченко Н.Б. Математичні моделі та методи в менеджменті, маркетингу й економіці: Навч. посібник. – Х.: Компанія СМІТ, 2007. – 168с.
  5. Управление проектом. Основы проектного управления: учебник /под ред. проф. М.Л. Разу. - М.: КНОРУС, 2006. - 768 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-04-06

Як цитувати

Івченко, Н., & Целих, С. (2010). Оптимізація мережевої моделі маркетингових досліджень. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(44), 39–42. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2637

Номер

Розділ

Системи управління