Використання ланцюгів Маркова для прогнозування колективної мотивації студентів

Автор(и)

  • Юлія Ігорівна Косенко Відділення програмної та комп’ютерної інженерії Херсонський політехнічний коледж Одеський національний політехнічний університет, Україна
  • Павло Сергійович Носов Кафедра природничо-наукової підготовки Одеський національний політехнічний університет, Україна
  • Євгеній Олександрович Яковенко Херсонський політехнічний коледж Одеський національний політехнічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2811

Ключові слова:

прогноз мотивації студентів, ланцюги Маркова, матриця перехідної імовірності

Анотація

Досліджено підхід застосування марківських ланцюгів в задачах прогнозування мотивації студентів. Виявлені залежності що дозволяють побудувати матрицю перехідної імовірності для прогнозування мотивації студентів.

Біографії авторів

Юлія Ігорівна Косенко, Відділення програмної та комп’ютерної інженерії Херсонський політехнічний коледж Одеський національний політехнічний університет

Викладач

Павло Сергійович Носов, Кафедра природничо-наукової підготовки Одеський національний політехнічний університет

Кандидат технічних наук, старший викладач

Євгеній Олександрович Яковенко, Херсонський політехнічний коледж Одеський національний політехнічний університет

Завідувач лабораторією організаційно-видавничої діяльності

Посилання

  1. Бинкин Б.А., Черняк В.И. Эффективность управления: наука и практика. М.: Наука, 1982.
  2. Ревюз Д. Цепи Маркова. Пер. с англ. В.К. Малиновского. – М.: РФФИ, 1997.
  3. Бадмаєва Н.Ц. Вплив мотиваційного чинника на розвиток розумових здібностей: Монографія. - Улан-Уде, 2004. С.151-154.
  4. Ширяев А.Н. Вероятность. – М. Наука, Главная редакция физико-математической литературы, 1980.
  5. Phillip E. Pfeifer & Robert L. Carraway. Modeling customer relationships as Markov Chains. Journal of Interactive Marketing, 14 (2), 2000.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-05-28

Як цитувати

Косенко, Ю. І., Носов, П. С., & Яковенко, Є. О. (2010). Використання ланцюгів Маркова для прогнозування колективної мотивації студентів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(4(45), 30–32. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2811

Номер

Розділ

Інформаційні технології