Модель життєвого циклу проекту конкурентоспроможного міні-готелю
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.28554Ключові слова:
конкурентоспроможність міні-готелю, теорія категорій, категорно-функторна модель, життєвий цикл, проектАнотація
У статті розглянута необхідність підвищення конкурентоспроможності міні-готелю. Проведено дослідження сфери готельних послуг з метою розробки заходів щодо розвитку конкурентоспроможності готельних послуг. Розроблено математичну модель життєвого циклу проекту міні-готелю, яка має ключове значення в його реалізації.
Посилання
Busov, V. I. (2011). Insentiv-turizm: istorija i sovremennaja praktika. Innovacii i investicii, 1, 197–202.
Azarov, M. Ja., Jaroshenko, F. O., Bushuev, S. D. (2013). Innovacionnyj mehanizm upravlenija programmoj razvitija. Kiev: Sammit-Kniga, 528.
Kezner, H. (2009). Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. 10th ed. New York, 1121.
Gozheljak, G. V. (2006). Konkurentosposobnost' regionov. Belorusskij jekonomicheskij zhurnal, 1.
Kormilov, Ju. A. (2007). Orientacija jekonomiki na konkurentosposobnost'. Jekonomist, 1.
Ricci, V. V. (2009). Razvitie i prodvizhenija industrii delovogo turizma na turistskom rynke: na primere Sankt-Peterburga Formirovanie marketingovyh tehnologii v konkurentnoi srede. SPb, 278.
Bolger, B., Rodger, S. (2012). Principles of Results-Based Incentive Program Design. Incentive Marketing Association.
Rynok MICE – kurs na kreativ (2012). BusinessTravel, 9, 10–15.
Bonner, S., Hastie, R., Sprinkle, G., Young, S. (2000). A review of the effects of financial incentives on performance in laboratory task: Implications for management accounting. Journal of Management Accounting, 12 (1), 19–64. doi:10.2308/jmar.2000.12.1.19
Joppe, M., Martin, D. (2001). Determining the return on investment of incentive travel programs. The SITE Foundation, 48.
McKenzie, R. B., Lee, D. R. (1998). Managing Through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization. Oxford University Press. USA, 352.
Meredith, G. (1998). Incentives in Marketing & Motivation. Kendall Hunt Publishing Company, 512.
Drake, S., Gulman, M. J. (2005). Light Their Fire: Using Internal Marketing to Ignite Employee Performance and Wow Your Customers. Kaplan Business, 272.
Busov, V. I. (2011). Intensiv-turizm: istorija i sovremennaja praktika. Innovacii i investicii, 1, 197–202.
Korpachev, O. N. (2006). Motivirujushhii turizm. Motivacija i oplata truda, 5, 69.
Jenkins, O. S. (1993). Business travel: management tips from the pros. Homewood: Business One Irwin, 307.
Severt, K. S., Breiter, D. (2010). The Anatomy of an Incentive Travel Program. The Incentive Research Foundation, 108.
Oter, Z. (2002). Incentive travel perceptions of Turkish travel agencies based in Izmir. ITC 2002: International tourism congress, 752.
A Guide to the Project Management Body of Knowledge: 5th edition (2013). USA: Project Management Instinute, Inc, 2.
Loch, C. H., Chick, S. E., Hychzermeier, A. (2008). Management Quality and Competitiveness. Lessons from the Industrial Excellence Award. Springer-Verlag Berlin Htidelberg, 150.
Arhipenkov, S. (2009). Lekcii po upravleniju programmnymi proektami. Moscow, 128.
Elton, J. (1998). Bringing discipline to project management [Electronic resource] // Harvard Business Rev, 153–159. Available at : http://www.uncg.edu/bae/people/amoako/ISM654/reading_%2315.pdf
Dul'zon, A. A. (2010). Upravlenie proektami : uchebnoe posobie. Nacional'nyj issledovatel'skij Tomskij politehnicheskij universitet. Tomsk : Izd-vo Tomskogo politehnicheskogo universiteta, 334.
Shenhar, A. (2008). Project Management Research – The Challenge and Opportunity. Eng/Management Rev, 36 (2), 112–121. Available at: http://www.redorbit.com/news/health/1015230/project_management_researchthe_challenege_and_opportunity/ doi:10.1109/emr.2008.4534315
Rukovodstvo k svodu znanij po upravleniju proektami (Rukovodstvo PMBOK) (2010). Moscow, 496.
A Guide to the Project Management Body of Knowledge: 4th edition (2008). USA: Project Management Instinute, Inc. Available at : http://startupseminar.ru/_Id/0/17_301907_2D9D3_pm.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Виктор Макарович Левыкин, Валерия Викторовна Дэвон
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.