Разработка оптимальной структуры рекламного обращения
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.3078Анотація
Для разработки структуры оптимального рекламного обращения использованы методы математической статистики. В статье изложен формализованный подход к выбору цветового, шрифтового и композиционного решения визуальной наружной рекламы на примере размещения рекламы на биллборде для достижения максимальной эффективности воздействия на потенциального потребителя
Посилання
- Ромат Е.В. Реклама//учебник для вузов. -3-е изд., перераб. и доп. – Киев, Харьков: НВФ «Студцентр», 1999. – 480с.
- Вентцель Е. Теория вероятностей//Учебник для вузов. - 4-ое изд. – Москва «Наука»,1969. – 576 с.
- Люшер М. Сигналы личности. – Воронеж: Модэк,1995.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ирина Николаевна Егорова, Екатерина Олеговна Кобыльник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.