Інтернет-технології в діяльності туристичних фірм для організації дозвілля молоді
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3214Ключові слова:
туризм, Інтернет-технології, віртуальний туризм, «живі камери»Анотація
У даній статті розглядаються проблеми використання можливостей глобальної комп’ютерної мережі Інтернет в діяльності туристичних фірм з метою організації та проведення туристичного дозвілля молоді, способи розміщення туристичної реклами в мережі.Посилання
- Мунін Г.Б., Тимошенко З.І., Самарцев Є.В. Маркетинг туризму. В 2-х книгах. – К.: Видавництво Європейського університету, 2005. – 796 с.
- Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие. – Минск: Новое знание, 2003. – 496 с.
- Котлер Ф., Боуэн Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. 4-е издание. –К.: Юнити, 2007. – 1071 с.
- Манн И., Сухов С., Долгов В. и др. Интернет-маркетинг на 100%.- СПб.: Питер, 2009. - 240с.
- Чудновский А.Д. Информационные технологии управления в туризме: учебное пособие / А.Д. Чудновский, М.А. Жукова. - М.: КНОРУС, 2006. – 104 с.
- Віртуальна подорож або Web-камери в Інтернеті // ПіК. - 2003. - № 20.- С.47.
- Від Києва до Лувра. Музеї в Інтернеті // ПіК. - 2001. - № 21. - С. 46.
- Плотникова Н.И. Комплексная автоматизация туристического бизнеса Ч.1. Информационные технологии в сфере гостеприимства – М.; Советский спорт, 2000 – С.285-286.
- http://news.finance.ua.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зоя Митрофанівна Гадецька, Михайло Федорович Ус
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.