Розробка стратегій для покращення послуг доставки асфальту Бутон у порту Намбо регентства Бутон

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2025.325217

Ключові слова:

розповсюдження асфальту, навалочний порт, якість обслуговування, задоволеність користувачів, пріоритетність обслуговування

Анотація

Об’єктом цього дослідження є продуктивність портових експлуатаційних служб і сформулювати пріоритетні стратегії для покращення продуктивності послуг з розподілу асфальту. Він зосереджений на порту Намбо, який відіграє важливу роль у розподілі асфальту Бутон у різні регіони. Дослідження спрямоване на підвищення ефективності роботи та якості послуг доставки асфальту в порту Намбо. У попередніх дослідженнях говорилося, що продуктивність завантаження та розвантаження асфальту в порту Намбо є поганою. Таким чином, щоб подолати проблему, в цьому дослідженні є намагання доповнити попереднє дослідження шляхом застосування моделі Кано для оцінки та покращення якості послуг розподілу асфальту Бутон у порту Намбо. Основні результати показують, що співвідношення ефективного часу завантаження та розвантаження та часу швартування суден досягло 63,75 %, що становить щонайменше 70 %. Крім того, швидкість вивантаження асфальту становить 37,26 т/год, що становить не менше 100 т/год. Ці результати показують, що кораблі витрачають багато часу на завантаження та розвантаження асфальту в доці. За допомогою пріоритетних стратегій, створених на основі моделі Кано, можна вирішити виявлені проблеми. Отримані стратегії наголошують на ефективності вантажно-розвантажувальних операцій, готовності важкого обладнання, готовності експедиційного флоту, швидких і прозорих адміністративних процесах та управлінні інфраструктурою портових засобів, наприклад освітленням, станом доріг і безпекою. Запропонована стратегія може бути застосована на практиці за умови розвитку інфраструктури, ефективної координації між зацікавленими сторонами та моніторингу операцій для забезпечення стабільності вдосконалень. Таким чином, очікується, що реалізація цих стратегій покращить результативність

Біографії авторів

Andi Imam Arief Rachman, Universitas Brawijaya

Master’s Student in Civil Engineering

Department of Civil Engineering

Achmad Wicaksono, Universitas Brawijaya

PhD, Associate Professor

Department of Civil Engineering

Agus Dwi Wicaksono, Universitas Brawijaya

Doctor of Urban Regional and Planning

Department of Urban and Regional Planning

Посилання

  1. Wicaksono, A., Djakfar, L. (2022). Improving Container Port Terminal Services’ by Applying CSI and QFD. The Open Transportation Journal, 16 (1). https://doi.org/10.2174/18744478-v16-e2201070
  2. Utama, D. R., Hamsal, M., Rahim, R. K., Furinto, A. (2024). The effect of digital adoption and service quality on business sustainability through strategic alliances at port terminals in Indonesia. The Asian Journal of Shipping and Logistics, 40 (1), 11–21. https://doi.org/10.1016/j.ajsl.2023.12.001
  3. O’Connor, E., Evers, N., Vega, A. (2023). Port capacity planning – A strategic management perspective. Marine Policy, 150, 105537. https://doi.org/10.1016/j.marpol.2023.105537
  4. Pasetto, M., Giacomello, G. (2023). Technical-economic assessments on the feasibility of new infrastructures serving seaport and dry port of Venice. Transportation Research Procedia, 69, 839–846. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2023.02.243
  5. Xu, H., Liu, J., Xu, X., Chen, J., Yue, X. (2024). The impact of AI technology adoption on operational decision-making in competitive heterogeneous ports. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 183, 103428. https://doi.org/10.1016/j.tre.2024.103428
  6. Muhajir, M., Sugiarto, S., Darma, Y. (2022). Kualitas Pelayanan Pelabuhan Penyeberangan Ulee Lheue Berdasarkan Kriteria Kinerja Pelabuhan. Jurnal Arsip Rekayasa Sipil Dan Perencanaan, 5 (3), 149–159. https://doi.org/10.24815/jarsp.v5i3.25978
  7. Ingsih, I., Arifin, M., Wicaksono, A. (2018). North Jamrud Terminal Warehouse Performance by The Effect of Halal Logistics Issue. Civil and Environmental Science, 001 (02), 041–051. https://doi.org/10.21776/ub.civense.2018.00102.1
  8. Setiowati, R., Putra, M. F. (2023). Struktur Biaya Produksi Aspal Buton Untuk Kebutuhan Infrastruktur Sebagai Substitusi Impor. Jurnal Teknologi Dan Manajemen, 21 (1), 35–42. https://doi.org/10.52330/jtm.v21i1.94
  9. Jokowi Bakal Setop Impor Aspal Mulai 2024. Baca artikel CNN Indonesia. Available at: https://www.cnnindonesia.com/ekonomi/20221011124314-532-858990/jokowi-bakal-setop-impor-aspal-mulai-2024
  10. Aldinoman, A., Kadir, A., Putra, A. A. (2023). Evaluasi Kinerja Pelabuhan Nambo Wilker Lawele Sebagai Simpul Utama Distribusi Aspal Buton. Jurnal Manajemen Rekayasa (Journal of Engineering Management), 5 (1), 1. https://doi.org/10.33772/jmr.v5i1.43267
  11. PUPR Dorong Penggunaan Aspal Buton, Target 112.000 Ton Kebutuhan Nasional (2023). Available at: https://www.detik.com/sulsel/berita/d-6777723/pupr-dorong-penggunaan-aspal-buton-target-112-000-ton-kebutuhan-nasional
  12. Rahman, N. S. F. A., Othman, M. K., Sanusi, I. A., Arof, A. M., Ismail, A. (2019). Evaluation of Delay Factors on Dry Bulk Cargo Operation in Malaysia: A Case Study of Kemaman Port. The Asian Journal of Shipping and Logistics, 35 (3), 127–137. https://doi.org/10.1016/j.ajsl.2019.09.001
  13. Alfaridi, N., Nasution, S., Yudha, A., Nuryadi, P., Trisakti, S. (2018). Productivity of Dry Bulk Unloading of Food Grain at Jetty005c at PT Indonesia Port II. Journal of Transport and Logistic Business Management.
  14. Haraldson, S., Lind, M., Breitenbach, S., Croston, J. C., Karlsson, M., Hirt, G. (2020). The Port as a Set of Socio-technical Systems: A Multi-organisational View. Maritime Informatics, 47–63. https://doi.org/10.1007/978-3-030-50892-0_4
  15. Malisan, J. (2020). Pengaruh Pelayanan Kapal dan Barang Terhadap Kinerja Produktivitas Bongkar Muat Pelabuhan Sunda Kelapa. Jurnal Penelitian Transportasi Laut, 16 (2), 81–86. https://doi.org/10.25104/transla.v16i2.43
  16. Kholdun, A., Suryailahi, V., Muajir. (2018). Container Loading and Unloading and Settlement Time (Turn Round Time). Journal of Transport and Logistic Business Management, 4 (3), 297–302.
  17. Putra, A. A., Djalante. S. (2016). Port Infrastructure Development in Supporting Sustainable Development. Scientific Journal of Media Engineering, 6 (1). Available at: https://ejournal.unsrat.ac.id/index.php/jime/article/view/11627
  18. Ojala, L., Arvis, J.-F., Shepherd, B., Wiederer, C., Raj, A., Dairabayeva, K., Kiiski, T. (2018). Connecting to Compete 2018. World Bank. https://doi.org/10.1596/29971
  19. Raekhan, M. R., Djakfar, L., Pujiraharjo, A. (2017). Evaluation of Loading and unloading at Gresik Public Port. Journal of Transport, 17 (2).
  20. Djahamou, P. D. K., Djakfar, L., Wicaksono, A. (2019). Analysis of Operational Service Performance in Container Terminal (Case Study: Tenau-Kupang Port). International Research Journal of Advanced Engineering and Science, 4 (4), 142–145. Available at: https://paper.researchbib.com/view/paper/247662
  21. Firmansyah, S., Anwar, M., Pujiraharjo, A. (2016). Makassar Port Development Study in Supporting the Flow of Loading and Unloading at Makassar Port. Journal of Civil Engineering.
  22. Ulfany, A. F., Wicaksono, A., Anwar, M. R. (2017). Kajian Kinerja Pelayanan General Cargo Terminal Jamrud Di Pelabuhan Tanjung Perak Surabaya. Rekayasa Sipil, 11 (3), 245–252. https://doi.org/10.21776/ub.rekayasasipil/2017.011.03.10
  23. Andrian Perdana, F., Pujiraharjo, A., Wijatmiko, I. (2017). Characteristics of Ship Queues and Factors Affecting Ship Waiting Time at Tanjung Perak Port. Journal of Civil Engineering, 11 (3).
  24. Regional Regulation Number 8 of 2021 concerning the Buton Regency Industrial Development Plan for 2021-2041 (2021). Buton Regency. Available at: https://peraturan.bpk.go.id/Details/250348/perda-kab-buton-no-8-tahun-2021
  25. Regulation of the Directorate General of Sea Transportation No. HK103/2/2/DJPL/-17 (2017). Directorate General of Sea Transportation of the Republic of Indonesia. Available at: https://id.scribd.com/document/407694978/Pedoman-Perhitungan-Kinerja-Pelayanan-Pelabuhan
  26. Kano, N., K. Seraku, N., Takahashi, F., Tsuji, S. (1984). Attractive Quality and Must-be Quality. Journal of The Japanese Society for Quality Control, 14 (2), 147–156. https://doi.org/10.20684/quality.14.2_147
  27. Siregar, S. (2017). Parametric Statistics for Quantitative Research Equipped with Manual Calculations and SPSS Version 17 Applications. Jakarta: PT Bumi Aksara.
  28. Jiang, Q., Wang, Z., Sun, J. (2023). Investigating quality factors of interactive fitness games based on Kano model. Kybernetes, 53 (12), 5626–5647. https://doi.org/10.1108/k-04-2023-0569
  29. Walden, D. (1993). Special issue on Kano’s Methods for Understanding Customer Defined Quality. The Center for Quality of Management Journal, 2 (4), 3–35.
  30. Operational Performance Data of Nambo Port. Bau-bau: KSOP Class II Bau-bau Republic of Indonesia (2024). Bau-bau Class II Port Authority and Harbor Authority Office.
  31. Decree of the Directorate General of Sea Transportation No. UM.002/38/18/DJM.11 on Port Operational Service Performance Standards (2011). Directorate General of Sea Transportation of the Republic of Indonesia.
Розробка стратегій для покращення послуг доставки асфальту Бутон у порту Намбо регентства Бутон

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-29

Як цитувати

Rachman, A. I. A., Wicaksono, A., & Wicaksono, A. D. (2025). Розробка стратегій для покращення послуг доставки асфальту Бутон у порту Намбо регентства Бутон. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3 (134), 55–65. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2025.325217

Номер

Розділ

Процеси управління