Нелінійна модель впливу транспортного затору на функціональний стан водія
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3301Ключові слова:
Нелінійна модель, функціональний стан, транспортний заторАнотація
Проаналізовані фактори, що впливають на функціональний стан водія в транспортному заторі, і характер їх впливу. Наведено нелінійна математична модель впливу транспортного затору на функціональний стан водіяПосилання
- Печерский, М. П. Автоматизированные системы управления дорожным движением в городах / М. П. Печерский, Б. Г. Хорович. — М. : Транспорт, 1979. — 176 с.
- Дрю, Д. Теория транспортных потоков и управление ими : пер. с англ. — М. : Транспорт, 1972. — 423 с.
- Брайловский, Н. О. Моделирование транспортных систем / Н. О. Брайловский, Б. И. Грановский. — М. : Транспорт, 1978. — 125 с.
- Брайловский, Н. О. Управление движением транспортных средств / Н. О. Брайловский, Б. И. Грановский. — М. : Транспорт, 1975. — 112 с.
- Полищук, В. П. Проектирование автоматизированных систем управления движением на автомобильных дорогах / В. П. Полищук. — К. : КАДИ, 1983.— 95 с.
- Вол М. Анализ транспортных систем / М. Вол, Б. Мартин. — М. : Транспорт, 1981. — 514 с.
- Гюлев, Н.У. Об изменении времени реакции водителя вследствие пре-бывания в транспортном заторе / Н. У. Гюлев // Вестник Национального технического университета «ХПИ». — 2011. — №2. — С. 117–120.
- Хомяк, Я. В. Организация дорожного движения / Я. В. Хомяк. — К. : Вища школа, 1986. — 271 с.
- Клинковштейн, Г. И. Организация дорожного движения / Г. И. Клин-ковштейн, М. Б. Афанасьев. — М. : Транспорт, 2001. — 247 с.
- Автомобильные перевозки и организация дорожного движения: справочник, пер. с англ. / В. Рэнкин, П. Клафи, С. Халберт и др. — М. : Транспорт, 1981. — 592 с.
- Романов, А. Г. Дорожные условия в городах: закономерности и тен-денции / А. Г. Романов. — М. : Транспорт, 1984. — 80 с.
- Хейт, Ф. Математическая теория транспортных потоков : пер. с англ. — М. : Мир, 1966. — 288 с.
- Системологія на транспорті. Підручник у 5 кн./Під заг. ред. Дмитриченка М.Ф.– кн.IV: Організація дорожнього руху/ Е.В.Гаврилов, М.Ф. Дмитриченко, В.К.Доля та ін. - К.: Знання України, 2007 р.- 452 с.
- Вайсман, А. И. Основные проблемы гигиены труда водительского состава автотранспорта : автореф. дис. … д-ра мед. наук: 03.12.02 / А. И. Вайсман;— М., 1975. — 37 с.
- Лобанов, Е. М. Проектирование дорог и организация движения с учетом психофизиологии водителя / Е. М. Лобанов. — М.: Транспорт, 1980. — 311 с.
- Гаврилов, Э. В. Эргономика на автомобильном транспорте / Э. В. Гаврилов. — К. :Техника, 1976. – 152 с.
- Мишурин, В. М. Психофизиологические основы труда водителей автомобилей : учеб. пособие / В. М. Мишурин, А. Н. Романов, Н. А. Игнатов. — М. : МАДИ, 1982. — 254 с.
- Давідіч, Ю. О. Проектування автотранспортних технологічних процесів з урахуванням психофізіології водія / Ю. О. Давідіч. — Харків : ХНАДУ, 2006. — 292 с.
- Гюлев, Н. Модель влияния транспортного затора на функциональное состояние водителя [Текст] / Низами Гюлев // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2011. – T. 2, N 6(50). – С. 73-75. – Режим доступа : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/1815.
- Гюлев, Н.У. Уточнение модели влияния транспортного затора на функциональное состояние водителя автомобиля / Н. У. Гюлев // Вестник На-ционального технического университета «ХПИ». — 2011. — №43. — С. 84 –88.
- Бабков, В. Ф. Дорожные условия и безопасность движения / В. Ф. Бабков. — М. : Транспорт, 1982. — 288 с.
- Коноплянко , В. И. Организация и безопасность дорожного движе-ния/ В. И. Коноплянко. — М.: Транспорт, 1991. — 183 с.
- Френкель, А. А. Многофакторные корреляционные модели производительности труда / А. А. Френкель. — М. : Экономика, 1966. — 96 с.
- Баевский, Р. М. Математический анализ изменений сердечного ритма при стрессе / Р. М. Баевский, О. Н. Кириллов, С. З. Клецкин. — М. : Наука, 1984. — 222 с.
- Космическая кардиология / В. В. Парин, Р. М. Баевский, Ю. Н. Вол-ков, О. Г. Газенко. — Ленинград : Медицина, 1967. — 206 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Низами Уруджевич Гюлев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.