Безпека учасників руху при лобових зіткненнях транспортних засобів: біонічна модель ДНК

Автор(и)

  • Василий Власович Гончаренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Петр Иванович Лобода Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Михаил Васильевич Гончаренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Артем Юрьевич Верба Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Наталия Михайловна Мартыненко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3410

Ключові слова:

Системи безпеки, транспорт, лобові зіткнення

Анотація

Ідеальні розтяжки для дитячих крісел у системі безпеки при лобових зіткненнях транспортних засобів розроблені на базі біонічної моделі подвійної спіралі ДНК. Швидкість наростання ударного перевантаження при лобових зіткненнях транспорту знижується до безпечного рівня

Біографії авторів

Василий Власович Гончаренко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра хімічного, полімерного та силікатного машинобудування

Петр Иванович Лобода, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Доктор технічних наук, професор

Кафедра високотемпературних композиційних матеріалів і покриттів

Михаил Васильевич Гончаренко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Магістр, аспірант

Кафедра високотемпературних композиційних матеріалів і покриттів

Артем Юрьевич Верба, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Студент

Кафедра хімічного, полімерного та силікатного машинобудування

Наталия Михайловна Мартыненко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Студентка

Кафедра хімічного, полімерного та силікатного машинобудування

Посилання

  1. Нургалиев, Р.Г. Безопасность на дорогах ради безопасности жизни // Материалы 2-го Международного конгресса. − С.–Петербург, 2008. www.gibdd.ru.
  2. Williams, M.C. Entropy and Heat Capacity of DNA Melting from Temperature Dependence of Single Molecule Stretching / Williams, M.C., Werner, J.R., Rousina, I., Bloomfield, V.A. // Biophysical Journal. − 2001. − Vol. 80. Pp. 1932−1939.
  3. Bustamante, C. Single–molecule studies of DNA mechanics / Bustamante, С., Smith, S.B., Liphardt, J. // Current Opinion in Structural Biology. – 2000. − Vol.10. Pp. 279-285.
  4. Goncharenko, V.V. Integration of DNA and Bionical Engineering / Goncharenko, V.V., Loboda, P.I., Goncharenko, M.V., Verba, A.Yu., Gaydar, V.S., Heilmaier, M. // International Journal of Applied Mechanics and Engineering. − 2011. −Vol. 16, № 2. Pp. 359-369.
  5. Watson, J.D. Molecular structures of nucleic acids: a structure for Deoxyribose Nucleic Acid / Watson, J. D., Crick, F. H. C. // Nature. – 1953. – Vol. 171. Pp. 737-738.
  6. Saenger, W. Principles of the nucleic acid structure. − New York: Springer-Verlag, 1987.
  7. Рабинович, Б.А. Безопасность человека при ускорениях (биомеханический анализ). − М., 2007. – C. 208.
  8. Stapp, J.P. Space cabin landing impact vector effects of human physiology / Stapp, J. P., Taylor, E. R. // Aerospace Medicine. – 1964. –Vol. 35, № 12. Р. 973.
  9. Swearingen, J.J. Human voluntary tolerance to vertical impact // Aerospace Medicine. – 1960. – Vol. 31, № 12. P. 989.
  10. Severin, G.I. Comprehensive approach to the problem of the crew emergency escape from flying vehicles // Aircraft safety conference. – Zhukovsky. Russia, 1993.
  11. Устройство для повышения безопасности пользователя транспортных средств: Патент № 58054 (Украина): МПК В60 R21/00; A62 B1/08 / Авторы, заявители и патентообладатели: Гончаренко В.В., Лобода П.И., Гончаренко М.В., Хайльмаер М., Верба А.Ю. – U 2010 11263; заявл. 25.03.2011, опубл. 25.03.2011; Бюл. №6. − 10.
  12. Способ изготовления нелинейных многожильных пружин: Патент № 58053 (Украина): МПК В21 F35/00 / Авторы, заявители и патентообладатели: Гончаренко В.В., Лобода П.И., Гончаренко М.В., Хайльмаер М., Верба А.Ю. – U 2010 11262; заявл. 21.09.2010, опубл. 25.03.2011; Бюл. №6. − 8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-01

Як цитувати

Гончаренко, В. В., Лобода, П. И., Гончаренко, М. В., Верба, А. Ю., & Мартыненко, Н. М. (2012). Безпека учасників руху при лобових зіткненнях транспортних засобів: біонічна модель ДНК. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7(55), 23–27. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3410

Номер

Розділ

Прикладна механіка