Особливості маркетингових стратегій у сфері сучасних освітніх послуг

Автор(и)

  • Наталия Владимировна Водолазская Донецький національний технічний університет Вул. Артема, 58, м. Донецьк, Україна, 83001, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3643

Ключові слова:

Маркетингові стратегії, освіта, системний підхід

Анотація

Розглянуті особливості і проблеми використання маркетингових стратегій вищими навчальними закладами України, пропонуються варіанти побудови системи маркетингу освіти

Біографія автора

Наталия Владимировна Водолазская, Донецький національний технічний університет Вул. Артема, 58, м. Донецьк, Україна, 83001

Кандидат технічних наук

Кафедра гірничозаводського транспорту і логістики

Посилання

  1. Афанасьев В., Черкасов В. Маркетинг образовательных услуг / В. Афанасьев, В. Черкасов //Маркетинг. – 1999. - №5, с. 68 – 76, №6, с.77 -90.
  2. Бондаренко В., Ветров Ю. Образовательная стратегия: вопросы и проблемы / В. Бондаренко, Ю. Ветров // Высшее образование в России. – 2001.- №3. – С.15 – 24.
  3. Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг в высшем и дополнительном образовании / А.П. Панкрухин. Учебн. пос. – М.: Интерпракс, 1995. – 240 с.
  4. Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] – Режим доступу: http//zakon.rada.gov.ua.
  5. Системи якості вищих навчальних закладів: теорія і практика / О.І. Волков, Л.М. Віткін, Г.І. Хімічева, А.С. Зенкін. – К.: Наукова думка, 2006. – 302 с.
  6. Бобало О.Ю. Значення маркетингової діяльності в функціонуванні вищих навчальних закладів / О.В. Бобало //Качество образования – управление, сертификация, признание: сборник научных работ международной научно-методической конференции. – Краматорск: ДГМА, 2011. – С. 182-187.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-01

Як цитувати

Водолазская, Н. В. (2012). Особливості маркетингових стратегій у сфері сучасних освітніх послуг. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(13(55), 27–29. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3643

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій