Особливості маркетингових стратегій у сфері сучасних освітніх послуг
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3643Ключові слова:
Маркетингові стратегії, освіта, системний підхідАнотація
Розглянуті особливості і проблеми використання маркетингових стратегій вищими навчальними закладами України, пропонуються варіанти побудови системи маркетингу освітиПосилання
- Афанасьев В., Черкасов В. Маркетинг образовательных услуг / В. Афанасьев, В. Черкасов //Маркетинг. – 1999. - №5, с. 68 – 76, №6, с.77 -90.
- Бондаренко В., Ветров Ю. Образовательная стратегия: вопросы и проблемы / В. Бондаренко, Ю. Ветров // Высшее образование в России. – 2001.- №3. – С.15 – 24.
- Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг в высшем и дополнительном образовании / А.П. Панкрухин. Учебн. пос. – М.: Интерпракс, 1995. – 240 с.
- Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] – Режим доступу: http//zakon.rada.gov.ua.
- Системи якості вищих навчальних закладів: теорія і практика / О.І. Волков, Л.М. Віткін, Г.І. Хімічева, А.С. Зенкін. – К.: Наукова думка, 2006. – 302 с.
- Бобало О.Ю. Значення маркетингової діяльності в функціонуванні вищих навчальних закладів / О.В. Бобало //Качество образования – управление, сертификация, признание: сборник научных работ международной научно-методической конференции. – Краматорск: ДГМА, 2011. – С. 182-187.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталия Владимировна Водолазская
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.