Прогнозування розвитку торгівельного комплексу з продажу автомобілів

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Рудковський Хмельницький кооперативний торгівельно-економічний університет вул. Кам’янецька 3, м. Хмельницький, України, 29013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3646

Ключові слова:

Планування, розвиток, проблеми, прогнозування, систематизація процесів, торгівельно-автосервісний комплекс

Анотація

Дана стаття присвячена проблемам прогнозування та систематизації процесів розвитку торгівельно-автосервісних комплексів

Біографія автора

Олександр Володимирович Рудковський, Хмельницький кооперативний торгівельно-економічний університет вул. Кам’янецька 3, м. Хмельницький, України, 29013

Кандидат економічних  наук,  доцент

Кафедра обліку та аудиту

Посилання

  1. Галанец В.Т. Эффективность управления: теория, методика, практика / Галанец В.Т. – Львов : Изд-во Объединение «Высшая школа», 1998. – С. 7.
  2. Гаценко О.П. Управлінський облік : [навч. посіб.] / Гаценко О.П. – К. : Ун-т "Україна", 2008. – 359 c.
  3. Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність : [монографія] / Герасимчук В.Г. – К. : Вища школа, 2008. – 225 с.
  4. Герчикова И.Н. Менеджмент : [учебник] / Герчикова И.Н. – М. : Банки и биржи, «ЮНИТИ», 2005. – 480 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-01

Як цитувати

Рудковський, О. В. (2012). Прогнозування розвитку торгівельного комплексу з продажу автомобілів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(13(55), 34–36. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3646

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій