Інтерактивні засоби мультимедійних видань

Автор(и)

  • Остап Богданович Малиновський Національний університет «Львівська політехніка» вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3978

Ключові слова:

Мультимедійні системи, інформаційний контент, інтерактивність

Анотація

У статті розглядаються методи і засоби створення комплексного контенту мультимедійного інформаційного продукту та алгоритми подання різнопланової інформації

Біографія автора

Остап Богданович Малиновський, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Стажист-дослідник

Кафедра Інформаційних систем та мереж

Посилання

  1. Каптерев А.И. Мультимедиа как социокультурный феномен: учеб. пособие для вузов /А.И. Каптерев.- М.: Профиздат, 2002.- 224 с.
  2. Крапивенко А.В. Технологии мультимедиа и восприятие ощущений: учеб. пособие / А.В. Крапивенко. - М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009. - 271с.
  3. Дунаев В.В. Macromedia Flash MX 2004 / В.В. Дунаев. - С-Петербург: "Питер", 2004. - 368 с.
  4. Шлыкова О.В. Культура мультимедиа: учебное пособие для студентов / О.В. Шлыкова. — М.: ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 416 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Малиновський, О. Б. (2012). Інтерактивні засоби мультимедійних видань. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(57), 36–38. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3978

Номер

Розділ

Інформаційні технології