Нелінійна модель зміни функціонального стану водія сангвінніка у транспортному заторі

Автор(и)

  • Низами Уруджевич Гюлев Національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Виктор Константинович Доля Національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4008

Ключові слова:

Нелінійна модель, функціональний стан, транспортний затор

Анотація

Розглянуто фактори, що впливають на функціональний стан водія в транспортному заторі, і характер їх впливу. Наведено нелінійна регресійна модель впливу транспортного затору на функціональний стан водія-сангвінніка

Біографії авторів

Низами Уруджевич Гюлев, Національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Виктор Константинович Доля, Національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Вайсман, А. И. Основные проблемы гигиены труда водительского состава автотранспорта : автореф. дис. … д-ра мед. наук: 03.12.02 / А. И. Вайсман;— М., 1975. — 37 с.
  2. Гюлев, Н.У. Влияние времени простоя автомобиля в дорожном заторе на функциональное состояние водителя / Н. У. Гюлев // Восточно-европейский журнал передовых технологий. — 2011. — Т.1/10(49). — С. 50–52.
  3. Мишурин, В. М. Психофизиологические основы труда водителей автомобилей : учеб. пособие / В. М. Мишурин, А. Н. Романов, Н. А. Игнатов. — М. : МАДИ, 1982. — 254 с.
  4. Давідіч, Ю. О. Проектування автотранспортних технологічних процесів з урахуванням психофізіології водія / Ю. О. Давідіч. — Харків : ХНАДУ, 2006. — 292 с.
  5. Гюлев, Н.У. К вопросу о зависимости функционального состояния водителя от его индивидуально – типологических свойств / Н.У. Гюлев // Комунальне господарство міст: науково-технічний сборник. — Х.: ХНАМГ, 2011. — Вип. 97. — с. 314–319.
  6. Гюлев, Н.У. Влияние темперамента на функциональное состояние водителя в транспортном заторе / Н. У. Гюлев, В.К. Доля // Восточно-европейский журнал передовых технологий. — 2012. — Т.2/3(56). — С. 39–41.
  7. Лобанов, Е. М. Проектирование дорог и организация движения с уче-том психофизиологии водителя / Е. М. Лобанов. — М. : Транспорт, 1980. — 311 с.
  8. Френкель, А. А. Многофакторные корреляционные модели производительности труда / А. А. Френкель. — М. : Экономика, 1966. — 96 с.
  9. Баевский, Р. М. Математический анализ изменений сердечного ритма при стрессе / Р. М. Баевский, О. Н. Кириллов, С. З. Клецкин. — М. : Наука, 1984. — 222 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Гюлев, Н. У., & Доля, В. К. (2012). Нелінійна модель зміни функціонального стану водія сангвінніка у транспортному заторі. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(4(57), 17–19. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4008

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти