ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОГО СЕГМЕНТУ РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ЦУКРИСТИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ ДЛЯ СПОРТСМЕНІВ

Автор(и)

  • Наталія Володимирівна Притульська Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19. м. Київ, Україна, 02156, Україна
  • Людмила Іванівна Сєногонова Луганський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Оборонна, 2. м. Луганськ, Україна, 91011, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4048

Ключові слова:

споживачі, асортимент, кондитерські вироби, маркетингові дослідження, спортсмени, фізичне навантаження.

Анотація

Досліджено споживацькі очікування та переваги щодо харчових продуктів для спортсменів та відношення потенційних споживачів до кондитерських виробів, зокрема цукерок спеціального призначення.

Біографії авторів

Наталія Володимирівна Притульська, Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19. м. Київ, Україна, 02156

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра товарознавства та експертизи харчових продуктів

Людмила Іванівна Сєногонова, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Оборонна, 2. м. Луганськ, Україна, 91011

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра товарознавства, торговельного підприємництва та експертизи товарів

Посилання

  1. Артышевский В. Н. Маркетинг физкультурно-спортивных услуг и товаров / В. Н. Артышевский. – К.: НВП «ЭПМФИС», 1993. — 79 с.
  2. Гуськов С. И. Спортивный маркетинг / С. И. Гуськов. – М. : Спорт, 2001. – 296 с.
  3. Мичуда Ю.П. Особенности маркетинга физкультурно-оздоровительных клубов Украины в современных условиях / Ю. П. Мичуда // Наука в олимпийском спорте. Спец. выпуск «Спорт для всех». Киев, Олимпийская литература, 2000. – С.50–54.
  4. Алешина И. В. Поведение потребителей / И. В. Алешина. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 1999. – 384 с.
  5. Арифи А. Статистический анализ / А. Арифи, С. Эйзен; [пер. с англ. О. П. Круглова]. – М. : Наука, 1982. – 178 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Притульська, Н. В., & Сєногонова, Л. І. (2012). ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОГО СЕГМЕНТУ РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ЦУКРИСТИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ ДЛЯ СПОРТСМЕНІВ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(6(57), 70–72. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4048

Номер

Розділ

Технології та обладнання харчових виробництв