Аналіз впровадження інноваційних навчальних засобів при професійній підготовці інженерів-дизайнерів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43361Ключові слова:
інформаційний концепт, інформаційне забезпечення, інноваційні навчальні засоби, інженер-дизайнер, дизайн-продуктАнотація
В статті проаналізовано інформаційний концепт застосування інноваційних засобів, вектори розвитку навчального забезпечення, вимоги до їх залучення та дидактичні принципи використання в ході професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Досліджено вплив інформаційного забезпечення навчального процесу на якість професійної підготовки майбутніх інженерів-дизайнерів. Встановлено підвищення активності студентів та їх навчальної результативності.
Посилання
- Spirin, O. M. (2013). Kryterii i pokaznyky yakosti informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii navchannia. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 1, 33–49.
- Morze, N. V., Ihnatenko, O. V. (2010). Metodychni osoblyvosti vebinariv, yak innovatsiinoi tekhnolohii navchannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti. Kherson: KhDU, 31–39.
- Shynenko, M. A., Soroko, N. V. (2012). Vykorystannia khmarnykh tekhnolohii dlia profesiinoho rozvytku vchyteliv (zarubizhnyi dosvid). Informatsiini tekhnolohii v osviti, 12, 206–214.
- Krasylnykova, V. A. (2006). Ynformatsyonnye i kommunykatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy: uchebnoe posobye. Orenburh, HOU OHU, 235.
- Popov, N. S., Mylrud, R. P., Chuksyna, L. N. (2002). Metodyka razrabotky multymedyinykh uchebnykh posobie: Monohrafyia. Moscow: Yzd-vo" Mashynostroenie-1, 128.
- Bork, A. (2014). Computers and the future: Education. Computer Education, 8 (1), 1–4. Available at: https://www.google.com.ua/books?hl=ru&lr=&id=_kijBQAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA1&dq=information+technology+of+educatio&ots=kyA6tf38EK&sig=8IY2Khnhhn3aFZca16PyQP_xx1o&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false doi: 10.1016/0360-1315(84)90044-7
- Farideh, H., Maryam, M., Maryam, R., Mehdi, J. (2011). Information technology in education. Procedia Computer Science, 3, 369–373. Available at: http://ac.els-cdn.com/S1877050910004370/1-s2.0-S1877050910004370-main.pdf?_tid=8afa406a-dd4d-11e4-a31f-00000aab0f26&acdnat=1428428764_dd2431584841f826c8a6922dafa7492b doi: 10.1016/j.procs.2010.12.062
- Nithithanatchinnapat, B., Joshi, K. D. (2014). Knowledge management and consumerization of information technology: opportunities and challenges. Proceedings of the 52nd ACM conference on Computers and people research. – ACM, 49–53. Available at: http://dl.acm.org/citation.cfm?id=260000 doi: 10.1145/2599990.2600001
- Hermanni, H., Müller, K., Jauch, S. (2015). EduTab–facilitating ICT integration through continuous support and Design Based Research. Journal of the European Teacher Education Network, 10, 38–46.
- Peeraer, J., Petegem, P. V. (2012). Measuring integration of information and communication technology in education: An item response modeling approach. Computers & Education, 58 (4), 1247–1259. Available at: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360131511003319 doi: 10.1016/j.compedu.2011.12.015
- Rubens, N., Kaplan, D., Okamoto, T. (2014). E-Learning 3.0: anyone, anywhere, anytime, and AI. New Horizons in Web Based Learning. – Springer Berlin Heidelberg, 171–180. Available at: http://activeintelligence.org/wp-content/papercite-data/pdf/elearning-30-rubens-spel-2011--preprint.pdf doi: 10.1007/978-3-662-43454-3_18
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Денис Володимирович Борисенко
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.