Аналіз впровадження інноваційних навчальних засобів при професійній підготовці інженерів-дизайнерів

Автор(и)

  • Денис Володимирович Борисенко Українська інженерно-педагогічна академія вул. Університетська, 16, м. Харків, Україна, 61003, Україна https://orcid.org/0000-0001-5566-6406

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43361

Ключові слова:

інформаційний концепт, інформаційне забезпечення, інноваційні навчальні засоби, інженер-дизайнер, дизайн-продукт

Анотація

В статті проаналізовано інформаційний концепт застосування інноваційних засобів, вектори розвитку навчального забезпечення, вимоги до їх залучення та дидактичні принципи використання в ході професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Досліджено вплив інформаційного забезпечення навчального процесу на якість професійної підготовки майбутніх інженерів-дизайнерів. Встановлено підвищення активності студентів та їх навчальної результативності.

Біографія автора

Денис Володимирович Борисенко, Українська інженерно-педагогічна академія вул. Університетська, 16, м. Харків, Україна, 61003

Аспірант, асистент

Кафедра Технологій і дизайну

Посилання

  1. Spirin, O. M. (2013). Kryterii i pokaznyky yakosti informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii navchannia. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 1, 33–49.
  2. Morze, N. V., Ihnatenko, O. V. (2010). Metodychni osoblyvosti vebinariv, yak innovatsiinoi tekhnolohii navchannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti. Kherson: KhDU, 31–39.
  3. Shynenko, M. A., Soroko, N. V. (2012). Vykorystannia khmarnykh tekhnolohii dlia profesiinoho rozvytku vchyteliv (zarubizhnyi dosvid). Informatsiini tekhnolohii v osviti, 12, 206–214.
  4. Krasylnykova, V. A. (2006). Ynformatsyonnye i kommunykatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy: uchebnoe posobye. Orenburh, HOU OHU, 235.
  5. Popov, N. S., Mylrud, R. P., Chuksyna, L. N. (2002). Metodyka razrabotky multymedyinykh uchebnykh posobie: Monohrafyia. Moscow: Yzd-vo" Mashynostroenie-1, 128.
  6. Bork, A. (2014). Computers and the future: Education. Computer Education, 8 (1), 1–4. Available at: https://www.google.com.ua/books?hl=ru&lr=&id=_kijBQAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA1&dq=information+technology+of+educatio&ots=kyA6tf38EK&sig=8IY2Khnhhn3aFZca16PyQP_xx1o&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false doi: 10.1016/0360-1315(84)90044-7
  7. Farideh, H., Maryam, M., Maryam, R., Mehdi, J. (2011). Information technology in education. Procedia Computer Science, 3, 369–373. Available at: http://ac.els-cdn.com/S1877050910004370/1-s2.0-S1877050910004370-main.pdf?_tid=8afa406a-dd4d-11e4-a31f-00000aab0f26&acdnat=1428428764_dd2431584841f826c8a6922dafa7492b doi: 10.1016/j.procs.2010.12.062
  8. Nithithanatchinnapat, B., Joshi, K. D. (2014). Knowledge management and consumerization of information technology: opportunities and challenges. Proceedings of the 52nd ACM conference on Computers and people research. – ACM, 49–53. Available at: http://dl.acm.org/citation.cfm?id=260000 doi: 10.1145/2599990.2600001
  9. Hermanni, H., Müller, K., Jauch, S. (2015). EduTab–facilitating ICT integration through continuous support and Design Based Research. Journal of the European Teacher Education Network, 10, 38–46.
  10. Peeraer, J., Petegem, P. V. (2012). Measuring integration of information and communication technology in education: An item response modeling approach. Computers & Education, 58 (4), 1247–1259. Available at: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360131511003319 doi: 10.1016/j.compedu.2011.12.015
  11. Rubens, N., Kaplan, D., Okamoto, T. (2014). E-Learning 3.0: anyone, anywhere, anytime, and AI. New Horizons in Web Based Learning. – Springer Berlin Heidelberg, 171–180. Available at: http://activeintelligence.org/wp-content/papercite-data/pdf/elearning-30-rubens-spel-2011--preprint.pdf doi: 10.1007/978-3-662-43454-3_18

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-29

Як цитувати

Борисенко, Д. В. (2015). Аналіз впровадження інноваційних навчальних засобів при професійній підготовці інженерів-дизайнерів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(75), 4–10. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43361