Інформаційні технології як засіб художньої комунікації при проектуванні одягу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.5339Ключові слова:
інформаційні технології, проектування одягу, художні комунікації, промислове виробництво одягуАнотація
Обґрунтовано використання інформаційних технологій в якості засобу художньої комунікації при проектуванні одягу в умовах масового виробництва. Практичним підтвердженням став досвід створення промислової колекції одягу в рамках учбового процесуПосилання
- Jobs in: Design & Creative [Електронний ресурс] / Fashion United. – Режим доступу: WWW/ URL: http://www.fashionunited.co.uk/fashion-job/design-creative - 25.10.2012 р. Загл. с экрана.
- Search Fashion, Art & Design Jobs [Електронний ресурс] / TipTopJob.com –Режим доступу: WWW/ URL: http://www.tiptopjob.com /search/fashion_art_design_job_ search.asp
- Лазарєва, Л.М. Моделі художньої комунікації в сучасному інформаційному просторі [Текст] / Л.М. Лазарєва // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв – 2011, № 2. – С. 58 -62.
- Енциклопедія швейного виробництва. Навчальний посібник – К.: “Самміт - книга”, 2010. – 968 с.: іл.
- Кузнецова Л.М. Методическая система обучения студентов педвузов интернет-технологиям [Текст] / Л.М. Кузнецова // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена – 2008, № 51. - С. 234-240.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Вікторівна Залкінд, Оксана Ігорівна Косенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.