Аналіз комунікативної взаємодії учасників спільнот веб-форумів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.5766Ключові слова:
Веб-форум, віртуальна спільнота, комунікація, дискусіяАнотація
У роботі розглядаються інформаційні ролі та особливості комунікативної взаємодії учасників у віртуальних спільнотах Веб-форумів. Досліджено структурні особливості дискусії та шляхи її розгортання. Вводиться поняття тематичної ситуації як фрагменту ситуаційної структури дискусіїПосилання
- Бацевич, Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики. : Підручник. [Текст] / Ф. С. Бацевич. – К.:Видавничий центр “Академія”, 2004. – 344 с.
- Кузнецова, Н. В. Структура и стилистика языковых средств в текстах интернет-форумов [Текст] : автореф. дис. ... кандидата филологических наук : 10.02.01 / Кузнецова Н. В.; [ Тюмен. гос. ун-т].- Тюмень, 2008.- 32 с.
- Кутузов, А. Б. Модельные уровни дискурса сетевых форумов [Електронний ресурс] / А. Б. Кутузов. – Режим доступу : http://tc.utmn.ru/files/kutuzov_layers.pdf.
- Матеріали Веб форму “Теревені” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.tereveni.org.ua.
- Chevalier, J. A. The Effect of Word of Mouth on Sales: Online Book Reviews [Електронний ресурс] / J. A. Chevalier, D. Mayzlin. - Journal of Marketing Research. – 2006. - № 43(3). – p. 345 – 356. - Режим доступу : http://www.som.yale.edu/faculty/dm324/chevalier_mayzlin.pdf.
- Davis, A. (2008). An Empirical Study of Online Word of Mouth as a Predictor for Multi-product Category e-Commerce Sales [Електронний ресурс] / A. Davis, D. Khazanchi - Electronic Markets. – 2008. - № 18(2). – p. 130 - 141. – Режим доступу : http://pdf.com.ru/a/ky1396.pdf.
- De Bruyn, A. A Multi-Stage Model of Word of Mouth Through Electronic Referrals [Електронний ресурс] / А. De Bruyn, G. L. Lilien. - eBusiness Research Center. - Режим доступу : http://www.smeal.psu.edu/cdt/ebrcpubs/res_papers/2004_01.html
- Dellarocas, C. The Digitalization of Word of Mouth: Promise and Challenges of Online Feedback Mechanisms [Електронний ресурс] / C. Dellarocas. - Management Science. – 2003. - № 49 (10), p.1407-1424. - Режим доступу : http://ccs.mit.edu/dell/digitization%20of%20word-of-mouth.pdf
- Hennig-Thurau, T. Electronic Word-of-Mouth via Consumer-Opinion Platforms: What Motivates Consumers to Articulate Themselves on the Internet? [Електронний ресурс] / T. Hennig-Thurau, Gwinner K. P., Walsh G., Gremler D. D. - Journal of Interactive Marketing. – 2004. - № 18 (1). – p. 38-52 .– Режим доступу : http://www.gremler.net/personal/research/2004_Electronic_WOM_JIM.pdf
- Lee, J. The effect of negative online consumer reviews on product attitude: An information processing view [Електронний ресурс] / J. Lee, D.-H. Park, I. Han. - Electronic Commerce Research and Applications. – 2008. - № 7(3). – p. 341 - 352. – Режим доступу : http://koasas.kaist.ac.kr/bitstream/10203/8175/1/2008-060.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Андрій Миколайович Пелещишин, Оксана Юріївна Тимовчак-Максимець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.