Аналіз комунікативної взаємодії учасників спільнот веб-форумів

Автор(и)

  • Андрій Миколайович Пелещишин Національний університет “Львівська політехніка” Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-5022-0410
  • Оксана Юріївна Тимовчак-Максимець Національний університет “Львівська політехніка” Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.5766

Ключові слова:

Веб-форум, віртуальна спільнота, комунікація, дискусія

Анотація

У роботі розглядаються інформаційні ролі та особливості комунікативної взаємодії учасників у віртуальних спільнотах Веб-форумів. Досліджено структурні особливості дискусії та шляхи її розгортання. Вводиться поняття тематичної ситуації як фрагменту ситуаційної структури  дискусії

Біографії авторів

Андрій Миколайович Пелещишин, Національний університет “Львівська політехніка” Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Доктор технічних наук, професор

Кафедра ІСМ

Оксана Юріївна Тимовчак-Максимець, Національний університет “Львівська політехніка” Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Аспірант

Кафедра ІСМ

Посилання

  1. Бацевич, Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики. : Підручник. [Текст] / Ф. С. Бацевич. – К.:Видавничий центр “Академія”, 2004. – 344 с.
  2. Кузнецова, Н. В. Структура и стилистика языковых средств в текстах интернет-форумов [Текст] : автореф. дис. ... кандидата филологических наук : 10.02.01 / Кузнецова Н. В.; [ Тюмен. гос. ун-т].- Тюмень, 2008.- 32 с.
  3. Кутузов, А. Б. Модельные уровни дискурса сетевых форумов [Електронний ресурс] / А. Б. Кутузов. – Режим доступу : http://tc.utmn.ru/files/kutuzov_layers.pdf.
  4. Матеріали Веб форму “Теревені” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.tereveni.org.ua.
  5. Chevalier, J. A. The Effect of Word of Mouth on Sales: Online Book Reviews [Електронний ресурс] / J. A. Chevalier, D. Mayzlin. - Journal of Marketing Research. – 2006. - № 43(3). – p. 345 – 356. - Режим доступу : http://www.som.yale.edu/faculty/dm324/chevalier_mayzlin.pdf.
  6. Davis, A. (2008). An Empirical Study of Online Word of Mouth as a Predictor for Multi-product Category e-Commerce Sales [Електронний ресурс] / A. Davis, D. Khazanchi - Electronic Markets. – 2008. - № 18(2). – p. 130 - 141. – Режим доступу : http://pdf.com.ru/a/ky1396.pdf.
  7. De Bruyn, A. A Multi-Stage Model of Word of Mouth Through Electronic Referrals [Електронний ресурс] / А. De Bruyn, G. L. Lilien. - eBusiness Research Center. - Режим доступу : http://www.smeal.psu.edu/cdt/ebrcpubs/res_papers/2004_01.html
  8. Dellarocas, C. The Digitalization of Word of Mouth: Promise and Challenges of Online Feedback Mechanisms [Електронний ресурс] / C. Dellarocas. - Management Science. – 2003. - № 49 (10), p.1407-1424. - Режим доступу : http://ccs.mit.edu/dell/digitization%20of%20word-of-mouth.pdf
  9. Hennig-Thurau, T. Electronic Word-of-Mouth via Consumer-Opinion Platforms: What Motivates Consumers to Articulate Themselves on the Internet? [Електронний ресурс] / T. Hennig-Thurau, Gwinner K. P., Walsh G., Gremler D. D. - Journal of Interactive Marketing. – 2004. - № 18 (1). – p. 38-52 .– Режим доступу : http://www.gremler.net/personal/research/2004_Electronic_WOM_JIM.pdf
  10. Lee, J. The effect of negative online consumer reviews on product attitude: An information processing view [Електронний ресурс] / J. Lee, D.-H. Park, I. Han. - Electronic Commerce Research and Applications. – 2008. - № 7(3). – p. 341 - 352. – Режим доступу : http://koasas.kaist.ac.kr/bitstream/10203/8175/1/2008-060.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-12-01

Як цитувати

Пелещишин, А. М., & Тимовчак-Максимець, О. Ю. (2010). Аналіз комунікативної взаємодії учасників спільнот веб-форумів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(8(48), 44–49. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.5766

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи