Про бездатчиковий контроль швидкості руху рудникових електровозосоставів

Автор(и)

  • Олег Николаевич Синчук ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, 50027, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-7621-9979
  • Эдуард Семёнович Гузов ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027, Україна https://orcid.org/0000-0002-7537-327X
  • Игорь Олегович Синчук ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027, Україна https://orcid.org/0000-0002-7702-4030
  • Владимир Леонидович Дебелый ЧАО ВКФ «Амплітуда» вул. Ходаковського, 1, м. Донецьк, 83023, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-9028-7847
  • Леонид Леонидович Дебелый ЧАО ВКФ «Амплітуда» вул. Ходаковського, 1, м. Донецьк, 83023, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-7303-3239

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26283

Ключові слова:

рудничний електровоз, контроль, безсенсорний швидкостемір, надійність, електричні параметри, датчик

Анотація

Розглянуто питання контролю швидкості рудничних електровозів з метою підвищення безпеки руху внутрішахтного транспорту. Проведено аналіз існуючих швидкостемірів, що використовують безпосередній зв'язок з обертовими елементами тягової електромеханічної передачі електровозу. Для забезпечення високої надійності швидкостеміра запропоновано застосувати спосіб безсенсорного контролю швидкості руху електровозів шляхом використання лише електричних параметрів режимів роботи тягових електричних двигунів, що дозволить підвищити точність вимірювання, надійність та довговічність контролюючого пристрою.

Біографії авторів

Олег Николаевич Синчук, ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, 50027, Україна

Доктор технічних наук, професор

Кафедра автоматизованих електромеханічних систем в промисловості та транспорті

Эдуард Семёнович Гузов, ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизованих електромеханічних систем в промисловості та транспорті

Игорь Олегович Синчук, ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизованих електромеханічних систем в промисловості та транспорті

Владимир Леонидович Дебелый, ЧАО ВКФ «Амплітуда» вул. Ходаковського, 1, м. Донецьк, 83023, Україна

Доктор технічних наук, голова спостерігаючої ради

Леонид Леонидович Дебелый, ЧАО ВКФ «Амплітуда» вул. Ходаковського, 1, м. Донецьк, 83023, Україна

Кандидат технічних наук, заступник голови правління

Посилання

  1. Volotkovskij, S. A. (1991). Miner electric locomotives pull. Moscow: Nedra Publ., 389.
  2. Butt, Ju. F., Grjadushhij, V. B., Debelyj, V. L., Koval', A. N., Furman, A. L., Shhuka, V. M. and Jacenko, V. A. (2009). Mine underground transport: reference media. Mine locomotive and rail transport. Donetsk: VIK Publ., 481.
  3. Rozenfeld. V., Isaev, I., Sidorov, N., Ozerov, M. (1995). Foundation of electrical traction. Moscow: Transport, 294.
  4. Wheel slip control in ABS brakes using gain scheduled optimal control with constraints. Available at: http://www.itk.ntnu.no/ansatte/Johansen_Tor.Arne/ thesisIdarPetersen.pdf.
  5. Friction in Wheel – Rail Contacts. Available at: http://www.utwente.nl/ctw/tr/Research/Publications/ PhDTheses /Thesis_Popovici.pdf
  6. Engel, B., Beck, H., Alders, J. (1998). Verschlei Breduzierende Radschlupdregelung mit holier Kraftschlussausnutzung. Elektrische Bahnen, 96 (6), 201–209.
  7. Sinchuk, I. O., Skapa, E. I. (2011). Electro-chromatic and ways of its reduction in the operation of electrified transport modes in underground mining enter-prises, Elektromekhanichni ta enerhetychni systemy, metody modeliuvannia ta optymizatsii., 338–339.
  8. Bertil. O. (2002). Computer-controller ore transformation at the LKAB mine in Kiruna, Sweden: Information of ASEA, 212.
  9. Sinchuk, O. N., Zaharov, V. Yu., Smenova, L. V. (2013). Theoretical aspects of building the structure of monitoring system of traction electric drives of electrical engineering complexes, Vestnik NTU «HPI». Problemyi avtomatizirovannogo elektroprivoda. Teoriya i praktika, 36 (1009), 142–145.
  10. Zherebkin, B. V. (2005). The system is the vector of the electric drive of the mine electric locomotives with the use of fuzzy logic. Electrotechnical complexes and systems, Saint-Petersburg State Mining Institute named after G. V. Plekhanov, Saint-Petersburg, 19.
  11. Sinchuk, O. N., Chornaya, V. O., Guzov, E. S., Sinchuk, I. O., Parhomenko, R. A. and Smenova, L. V. (2012). Channels and their parameters to pass information from the monitoring system of traction electric systems mine electric locomotives. Elektromehanichni ta energozberigayuchi sistemi, 4 (20), 43–48.
  12. NPAOP 10.0-1.01-05 (2005). Safety rules in coal mines. Lugansk: Kopicentr Publ., 196.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-18

Як цитувати

Синчук, О. Н., Гузов, Э. С., Синчук, И. О., Дебелый, В. Л., & Дебелый, Л. Л. (2014). Про бездатчиковий контроль швидкості руху рудникових електровозосоставів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(9(70), 63. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26283

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи