Методика визначення економічних показників сервісних послуг по рухомому складу автомобільного транспорту

Автор(и)

  • Людмила Ильинична Шаша Национальный технический университет «ХПИ» г. Харьков, ул. Фрунзе, 21, Україна
  • Елена Игоревна Шаша Национальный технический университет «ХПИ» г. Харьков, ул. Фрунзе, 21, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.5980

Анотація

У статті розглянуті питання реалізації нових прогресивних технологій надання сервісних послуг з технічного обслуговування і ремонту рухомого складу автомобільного транспорту. Наведено залежності якості сервісних послуг в залежності від технології їх надання. Розроблена маркетингова методика визначення діапазонів оптимальних економічних показників і їх взаємозв'язок з показниками якості обслуговування

Біографії авторів

Людмила Ильинична Шаша, Национальный технический университет «ХПИ» г. Харьков, ул. Фрунзе, 21

Доцент

Елена Игоревна Шаша, Национальный технический университет «ХПИ» г. Харьков, ул. Фрунзе, 21

Студентка

Посилання

  1. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. Сокр. пер. с англ. / Ред. Горячев А.А. - М.: Экономика, 1993. – 335 с.
  2. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
  3. Кузнецов Е.С. Управление технической эксплуатацией автомобилей. – 2-е изд. перераб. и доп. – М.: Транспорт, 1990. – 272 с.
  4. Лукинский В.С., Зайцев Е.И. Прогнозирование надежности автомобилей. – Л.: Политехника, 1991. – 224 с.
  5. Кокс Д., Смит В. Теория восстановления. – М.: Советское радио, 1967. – 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-04-01

Як цитувати

Шаша, Л. И., & Шаша, Е. И. (2009). Методика визначення економічних показників сервісних послуг по рухомому складу автомобільного транспорту. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(5(38), 44–47. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.5980