МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНКИ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ В ПРАКТИЦІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Тамара Владимировна Дзюба Університет економіки та права «КРОК» вул. Лагерна, 30-32, м. Київ, Україна, 03113, Україна
  • Елена Борисовна Данченко Університет економіки та права «КРОК» вул. Лагерна, 30-32, м. Київ, Україна, 03113, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6604

Ключові слова:

оцінка ризиків, маркетингові ризики, цінність продукту проекту, мультиатрибутивна модель товару.

Анотація

Розглядаються маркетингові ризики інноваційних проектів та можливість використання мультиатрибутивної моделі товару при оцінюванні продукту проекту на стадії розробки.

 

Біографії авторів

Тамара Владимировна Дзюба, Університет економіки та права «КРОК» вул. Лагерна, 30-32, м. Київ, Україна, 03113

Здобувач наукового ступеня, старший викладач

Кафедра бізнес адміністрування та управління проектами

Елена Борисовна Данченко, Університет економіки та права «КРОК» вул. Лагерна, 30-32, м. Київ, Україна, 03113

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра бізнес адміністрування та управління проектами

Посилання

  1. Анализ рисков инвестиционного проекта [Электронный ресурс].- Режим доступа: http://www.cfin.ru/finanalysis/invrisk/inv_risk.shtml.
  2. Мазур І.І., Шапіро В.Д. і ін. Управління проектами/ Довідковий посібник/ під ред. Мазур І.І., Шапіро В.Д. - М.: Вища школа, 2001- 875с.
  3. Оценка и анализ маркетингових рисков [Электронный ресурс].- Режим доступа: http://www.phlygnikova.ru/Surnalnie-publikazii/Ozenka-market-riskov/index.html.
  4. Использование маркетинговых инструментов идентификации ценностей в проектах: матеріалі конференции [Третя міжнародна науково-практична конференція «Виклики та потреби бізнесу ХХIстоліття»]. – Киев, 2012 г.
  5. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен. – 3 изд.-СПб.: Наука, 1996. – 589 с. – (Пер. с франц.).

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-10

Як цитувати

Дзюба, Т. В., & Данченко, Е. Б. (2013). МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНКИ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ В ПРАКТИЦІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(61), 197–199. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6604

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій