ІНФОРМАТИЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Анжела Анатоліївна Григорова Херсонський національний технічний університет Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008, Україна
  • Марина Вікторівна Сидорук Херсонський національний технічний університет Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008, Україна
  • Галина Анатоліївна Ігнатенко Херсонський національний технічний університет Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008, Україна
  • Денис Вікторович Хапов Херсонський національний технічний університет. Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6605

Ключові слова:

стратегічне управління, маркетингові стратегії, інформаційна система, автоматизація.

Анотація

Обговорюється інформатизація маркетингової діяльності як складова стратегічного управління. Розглядаються основні моменти проектування інформаційної системи маркетингу. Запропоновані основні вимоги, які необхідно враховувати при проектуванні інформаційної системи маркетингу. Результати роботи можуть бути використані менеджерами при розробці стратегії підприємства і фахівцями в області IT - технологій при автоматизації комплексу завдань.

 

Біографії авторів

Анжела Анатоліївна Григорова, Херсонський національний технічний університет Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра економічної кібернетики

Марина Вікторівна Сидорук, Херсонський національний технічний університет Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра економічної кібернетики

Галина Анатоліївна Ігнатенко, Херсонський національний технічний університет Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008

Старший викладач

Кафедра економічної кібернетики

Денис Вікторович Хапов, Херсонський національний технічний університет. Бериславське щоссе, 24, м. Херсон, Україна, 73008

Старший викладач

Кафедра економічної кібернетики

Посилання

  1. Довгань, Л.Є. Стратегічне управління: Навчальний посібник [Текст] / Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 440 с.
  2. Котлер, Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. [Текст] / Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Д., Вероника В. — 2-е европ. изд. — М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильнюс», 2000. — 944 с.
  3. Пінчук, Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навчальний посібник [Текст] / Н. С. Пінчук, Г. П. Галузинський, Н. С. Орленко. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 352 с.
  4. http://www.spsstools.ru.
  5. http://www.erp-online.ru.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-10

Як цитувати

Григорова, А. А., Сидорук, М. В., Ігнатенко, Г. А., & Хапов, Д. В. (2013). ІНФОРМАТИЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(61), 128–131. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6605

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій