ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА РИНКУ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6608Ключові слова:
маркетингова стратегія орієнтації на клієнта, ІТ компанія, клієнтоорієнтоване підприємствоАнотація
Розглянуті характерні особливості продукту та окремі аспекти обслуговування клієнтів ІТ компанії. На основі узагальнення тенденцій розвитку в Україні ринку програмного забезпечення обґрунтована необхідність переходу до клієнтоорієнтованого режиму роботи розробників ПЗ . В роботі дана характеристика умов переходу до клієнтоорієнтованого підходу для ІТ компаній, сформульовані цілі такого переходу та запропоновані його етапи.
Посилання
- Барнет, Дж. Информационный рынок: интегрированный подход [Текст] / Дж. Барнет, С. Мориарти. – СПб. : Питер, 2001. – 864 с.
- Про державну підтримку розвитку індустрії програмної продукції [Текст] : закон України // Голос України. - 06.11.2012.– № 209
- Литвин, А. Є. Тенденції розвитку світового ринку інформаційних технологій [Текст] / А. Є. Литвин // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності′ 2011. – С 132-137
- Чайковська, М.П. Стратегії розвитку ІТ-ринку в умовах фінансової кризи [Текст] / Чайковська М.П. // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2009. – №35. – С. 132-138
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Володимир Олександрович Тімофєєв, Валентина Василівна Кирій, Денис Андрійович Бесараб
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.