ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА РИНКУ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Володимир Олександрович Тімофєєв Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166, Україна
  • Валентина Василівна Кирій Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166, Україна
  • Денис Андрійович Бесараб Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6608

Ключові слова:

маркетингова стратегія орієнтації на клієнта, ІТ компанія, клієнтоорієнтоване підприємство

Анотація

Розглянуті характерні особливості продукту та окремі аспекти обслуговування клієнтів ІТ компанії. На основі узагальнення тенденцій розвитку в Україні ринку програмного  забезпечення обґрунтована необхідність переходу до клієнтоорієнтованого  режиму роботи розробників ПЗ . В роботі дана характеристика умов переходу до клієнтоорієнтованого  підходу для ІТ компаній, сформульовані цілі такого переходу та запропоновані його етапи.

Біографії авторів

Володимир Олександрович Тімофєєв, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166

Доктор технічних наук, професор
Кафедра економічної  кібернетики та управління економічною безпекою

Валентина Василівна Кирій, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економічної  кібернетики та управління економічною безпекою

Денис Андрійович Бесараб, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166

Аспірант

Кафедра економічної  кібернетики та управління економічною безпекою

Посилання

  1. Барнет, Дж. Информационный рынок: интегрированный подход [Текст] / Дж. Барнет, С. Мориарти. – СПб. : Питер, 2001. – 864 с.
  2. Про державну підтримку розвитку індустрії програмної продукції [Текст] : закон України // Голос України. - 06.11.2012.– № 209
  3. Литвин, А. Є. Тенденції розвитку світового ринку інформаційних технологій [Текст] / А. Є. Литвин // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності′ 2011. – С 132-137
  4. Чайковська, М.П. Стратегії розвитку ІТ-ринку в умовах фінансової кризи [Текст] / Чайковська М.П. // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2009. – №35. – С. 132-138

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-10

Як цитувати

Тімофєєв, В. О., Кирій, В. В., & Бесараб, Д. А. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА РИНКУ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УКРАЇНИ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(61), 154–156. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6608

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій