ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОЙ ПОЛІТИЦІ ОРГАНІЗАЦІЇЇ

Автор(и)

  • Евгения Валентиновна Данилюк Міжнародний гуманітарний університет Фонтанська дорога,33, м.Одеса, Україна, Україна
  • Анатолий Иванович Рыбак Міжнародний гуманітарний університет Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6759

Ключові слова:

іноваційний маркетинг, маркетингова товарна стратегія, запуск нового продукту, проектний підхід, STP-маркетинг.

Анотація

Стаття розкриває суть проектного методу на промисловому підприємстві харчової промисловості. Наведено основні інструменти в роботі по запуску нового продукту. Стаття основана на практичному застосувані даних інструментів, на підприємстві, яке виробляє різні види кофейної продукції.

Біографії авторів

Евгения Валентиновна Данилюк, Міжнародний гуманітарний університет Фонтанська дорога,33, м.Одеса, Україна

Студентка

Кафедра «Управління проектами»

Анатолий Иванович Рыбак, Міжнародний гуманітарний університет Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, Україна

Доктор технічних наук, професор *

Кафедра «Управління проектами»

Посилання

  1. Дойль, П. Маркетинг - менеджмент и стратегии [Текст] : учебник / П. Дойль; [под ред. Ю. Каптуревского]: пер. с англ. С. Жильцова. - 3-е международное изд. - СПб. ; М.; Харьков: Питер, 2002. - 538 с. - ISBN 5-318-00474-1.
  2. Каплан, Р. С. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию./ Каплан Р., Нортон Д.; пер. с англ. М.Павловой. – М.: Олимп-Бизнес, 2003. – 304 с. - ISBN 5-901028-55-4.
  3. Кардаш, В.Я. Товарна інноваційна політика: підручник [Текст] / Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К. – К.: КНЕУ, 2002. – 266 с. - ISBN 966–574–402–Х.
  4. Куденко, Н.В. Стратегічний маркетинг : Навчальний посібник [Текст] / Н.В. Куденко. - Вид. 2-ге, без змін. – К. : КНЕУ, 2006. – 152 с. – ISBN 966-574-061-Х.
  5. Сысоева, С. В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице (+СD) [Текст] / Сысоева С.В., Бузукова Е.А. – Санкт-Петербург: Питер, 2008. - 336 с. - ISBN 978-5-91180-563-0.
  6. Шив, Ч. Д. Курс МВА по маркетингу [Текст]: перевод с англ. / Ч. Д. Шив, А. У. Хайэм / пер.: Б. Зуев, А. Исаенко [ред.: А. Куницын, Р. Шамгунов, П. Суворова.] - 2-е изд. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. - 716 с. - ISBN 5-9614-0283-5.
  7. Экономика предприятия: Учеб. пособие/ Г.З. Суша. – 3-е изд., испр. и доп. - М.: Новое знание, 2003. – 512 с. – ISBN 5-94735-116-1.
  8. Sherwood, B.J. Marketing — the seldom-used and mysterious management function [Текст] / B.J. Sherwood // Metal Finishing. – 2004. – T. 102, №7-8. – C. 70-71.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-10

Як цитувати

Данилюк, Е. В., & Рыбак, А. И. (2013). ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОЙ ПОЛІТИЦІ ОРГАНІЗАЦІЇЇ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(61), 30–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6759

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій