ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОЙ ПОЛІТИЦІ ОРГАНІЗАЦІЇЇ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6759Ключові слова:
іноваційний маркетинг, маркетингова товарна стратегія, запуск нового продукту, проектний підхід, STP-маркетинг.Анотація
Стаття розкриває суть проектного методу на промисловому підприємстві харчової промисловості. Наведено основні інструменти в роботі по запуску нового продукту. Стаття основана на практичному застосувані даних інструментів, на підприємстві, яке виробляє різні види кофейної продукції.
Посилання
- Дойль, П. Маркетинг - менеджмент и стратегии [Текст] : учебник / П. Дойль; [под ред. Ю. Каптуревского]: пер. с англ. С. Жильцова. - 3-е международное изд. - СПб. ; М.; Харьков: Питер, 2002. - 538 с. - ISBN 5-318-00474-1.
- Каплан, Р. С. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию./ Каплан Р., Нортон Д.; пер. с англ. М.Павловой. – М.: Олимп-Бизнес, 2003. – 304 с. - ISBN 5-901028-55-4.
- Кардаш, В.Я. Товарна інноваційна політика: підручник [Текст] / Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К. – К.: КНЕУ, 2002. – 266 с. - ISBN 966–574–402–Х.
- Куденко, Н.В. Стратегічний маркетинг : Навчальний посібник [Текст] / Н.В. Куденко. - Вид. 2-ге, без змін. – К. : КНЕУ, 2006. – 152 с. – ISBN 966-574-061-Х.
- Сысоева, С. В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице (+СD) [Текст] / Сысоева С.В., Бузукова Е.А. – Санкт-Петербург: Питер, 2008. - 336 с. - ISBN 978-5-91180-563-0.
- Шив, Ч. Д. Курс МВА по маркетингу [Текст]: перевод с англ. / Ч. Д. Шив, А. У. Хайэм / пер.: Б. Зуев, А. Исаенко [ред.: А. Куницын, Р. Шамгунов, П. Суворова.] - 2-е изд. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. - 716 с. - ISBN 5-9614-0283-5.
- Экономика предприятия: Учеб. пособие/ Г.З. Суша. – 3-е изд., испр. и доп. - М.: Новое знание, 2003. – 512 с. – ISBN 5-94735-116-1.
- Sherwood, B.J. Marketing — the seldom-used and mysterious management function [Текст] / B.J. Sherwood // Metal Finishing. – 2004. – T. 102, №7-8. – C. 70-71.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Евгения Валентиновна Данилюк, Анатолий Иванович Рыбак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.