ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДОЛОГІЇ ФОРСАЙТУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Тетяна Костянтинівна Кваша Український інститут науково-технічної і економічної інформації вул. Горького,180, м. Київ, Україна, 03680, Україна
  • Тетяна Василівна Писаренко Український інститут науково-технічної і економічної інформації вул. Горького, 180, м. Київ, Україна, 03680, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6761

Ключові слова:

стратегічні маркетингові дослідження, Форсайт, пріоритетні напрями розвитку науково-технічної діяльності, критичні технології.

Анотація

У статті розглядається питання застосування стратегічних маркетингових досліджень для прогнозування науково-технологічного розвитку та визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень і науково-технічних розробок в Україні. Представлено методичний підхід до проведення зазначених досліджень та їхні результати. Метою досліджень є визначення переліку критичних технологій та перспективних напрямів розвитку новітніх технологій на основі експертних оцінок.

Біографії авторів

Тетяна Костянтинівна Кваша, Український інститут науково-технічної і економічної інформації вул. Горького,180, м. Київ, Україна, 03680

Завідувач відділення прогнозно-аналітичного забезпечення інноваційної діяльності

Тетяна Василівна Писаренко, Український інститут науково-технічної і економічної інформації вул. Горького, 180, м. Київ, Україна, 03680

Кандидат технічних наук, заступник директора з наукової роботи

Посилання

  1. Стратегічний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] : збірн. наук. праць. / Таврійський державний агротехнологічний університет / О.Ю. Шевчук. – 2010. – № 10. – С. 422-425.
  2. Стельмащук, Н.А. Структурні аспекти розвитку стратегічного маркетингу підприємств [Текст] / Н.А. Стельмащук // Журн. Інноваційна економіка. – 2012. – № 3(29). – С. 225-228.
  3. Хаусов, В.П. Основи маркетингу [Текст] / В.П. Хаусов. – М.: ПРИОР, 1997. – 324 с.
  4. Фатхуддинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса. Экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхуддинов. – М. : Издательско-книготорговый центр “Маркетинг“, 2002. – 892 с.
  5. Миндели, Л. Э. Основные результаты разработки долгосрочного технологического прогноза России [Текст] / Л. Э. Миндели, М. А. Мотова // Журн. Проблемы прогнозирования. – 2006. – №5. – C 21-32.
  6. Using foresight to improve the science-policy relationship [ Web-resource] / European Commission Brussels. – Access mode : www/ URL : http://ec.europa.eu/research/rtdinfo/index_en.html/ – 2006 y. – Screen Caps.
  7. Gensch, D.H. The role of sequential processing models in marketing research [Текст] / D.H. Gensch, R.G. Javalgi // Mathematical Modelling. – 1987. – T. 9, №12. – C. 869-882.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-10

Як цитувати

Кваша, Т. К., & Писаренко, Т. В. (2013). ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДОЛОГІЇ ФОРСАЙТУ В УКРАЇНІ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(61), 105–109. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6761

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій