ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДОЛОГІЇ ФОРСАЙТУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6761Ключові слова:
стратегічні маркетингові дослідження, Форсайт, пріоритетні напрями розвитку науково-технічної діяльності, критичні технології.Анотація
У статті розглядається питання застосування стратегічних маркетингових досліджень для прогнозування науково-технологічного розвитку та визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень і науково-технічних розробок в Україні. Представлено методичний підхід до проведення зазначених досліджень та їхні результати. Метою досліджень є визначення переліку критичних технологій та перспективних напрямів розвитку новітніх технологій на основі експертних оцінок.
Посилання
- Стратегічний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] : збірн. наук. праць. / Таврійський державний агротехнологічний університет / О.Ю. Шевчук. – 2010. – № 10. – С. 422-425.
- Стельмащук, Н.А. Структурні аспекти розвитку стратегічного маркетингу підприємств [Текст] / Н.А. Стельмащук // Журн. Інноваційна економіка. – 2012. – № 3(29). – С. 225-228.
- Хаусов, В.П. Основи маркетингу [Текст] / В.П. Хаусов. – М.: ПРИОР, 1997. – 324 с.
- Фатхуддинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса. Экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхуддинов. – М. : Издательско-книготорговый центр “Маркетинг“, 2002. – 892 с.
- Миндели, Л. Э. Основные результаты разработки долгосрочного технологического прогноза России [Текст] / Л. Э. Миндели, М. А. Мотова // Журн. Проблемы прогнозирования. – 2006. – №5. – C 21-32.
- Using foresight to improve the science-policy relationship [ Web-resource] / European Commission Brussels. – Access mode : www/ URL : http://ec.europa.eu/research/rtdinfo/index_en.html/ – 2006 y. – Screen Caps.
- Gensch, D.H. The role of sequential processing models in marketing research [Текст] / D.H. Gensch, R.G. Javalgi // Mathematical Modelling. – 1987. – T. 9, №12. – C. 869-882.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Костянтинівна Кваша, Тетяна Василівна Писаренко
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.